כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מנשא חדשני לים ולבריכה

בחופשה, בטיול, בים ובבריכה - מנשא חדש דו-שימושי מאפשר לך לבלות עם התינוק ועם ידיים חופשיות. הלהיט של הקיץ?
בייבי סמארט. מנשא דו-שימושי (צילומים: יח"צ)

חום יולי-אוגוסט כבר איתנו, ואיתו גם הצורך לבלות ולהתרענן עם הקטנים במקומות רטובים. אבל דווקא במקומות כאלה, המסע עם הקטנטנים עלול להפוך למורכב יותר עבור ההורים.

ביום יום, אין תנוחה שהתינוקות אוהבים יותר מאשר לשהות בטוחים במנשא, צמודים אלינו ורגועים. אך במהלך השהות בים ובבריכה, המנשא מפנה את מקומו לטובת הידיים, הכתפיים, המצופים והגלגל (תלוי בגיל התינוק).

מנשא לים וליבשה

חברת בייבי סמארט נחלצת לעזרתם של ההורים המותשים ומביאה לראשונה את המנשא הדו שימושי – למים וליבשה.
המנשא עשוי מבד ניאופרן (NEOPRENE), ממנו עשויות חליפות גלישה וצלילה, המסייע לשמור על טמפרטורת הגוף של התינוק במים. הניאופרן הוא בד אלסטי, רך ונעים למגע, ולא פחות חשוב מכך – מתייבש בקלות ובמהירות.

כדי שאתם תוכלו ליהנות עם ידיים חופשיות, ולהנות בבטחה עם התינוק שלכם במים, המנשא עוטף ומצמיד בבטחה את התינוק קרוב אליכם. אבזם בטיחות מגן על התינוק. את המנשא ניתן ללבוש כשפני התינוק פונות אליכם או כשפניו פונות קדימה.

עם הפנים אלינו או לבריכה

עוד משהו: התאמת המנשא לגוף היא קלה ופשוטה, מבצעים אותה פעם אחת, ולאחריה ניתן ללבוש את המנשא, כפי שלובשים חולצה! רצועות כתף מרופדות מקלות על נשיאה נוחה וקלה של התינוק ואבזם בטיחות מאפשר פתיחה נוחה ומהירה של המנשא.  המנשא מגיע ב- 6 צבעי גלישה מרהיבים.

שישה צבעי גלישה מרהיבים

 

כדאי לדעת: קל ונוח לנשיאה, מגיע עם תיק נשיאה צבעוני במתנה. המנשא מיועד לתינוקות מגיל 4 חודשים עד גיל שנתיים – משקל 6 עד 15 ק"ג.

 

מנשא צבעוני עם תיק נשיאה תואם

מחיר השקה: 199 שקלים (במקום 249 שקלים), בשילב, בבייבי סטאר און ליין, במוצצים, TRU, סקאל דיוטי פרי, סטימצקי קידס ועוד