כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

בקבוקי שתייה לילדים

צבעוניים או חלקים, מתכווצים או לחיצים, עם מדבקת שם הילד, קשית פנימית או רצועה לנשיאה - כל החידושים המסקרנים בגזרת בקבוקי השתייה לילדים. המדריך המלא
בקבוקי KAMBUKKA מבית פודאפיל. צילום: יח"צ חו"ל

תרבות הצריכה בעידן שלנו מקפלת בתוכה אינספור חידושים, עיצובים ודגמים בעולם הצרכנות. לקראת החזרה לבית הספר ולגנים, החלטנו לעשות סקירה של כל החידושים בתחום בקבוקי השתייה לילדים. קחו נשימה, זה הולך להיות ארוך אבל מצנן.

בקבוקי אימון לגן

בקבוקי האימון של NUK הופכים את המעבר מבקבוק לכוס לקל במיוחד. הם מתאימים לגילאי 6-18 חודשים.  בין יתרונותיהם תמצאו את העובדה שהם מעודדים שתייה עצמאית, אינם נוזלים, כוללים ידיות ארגונומיות לאחיזה נוחה וקלות לפירוק ולניקוי.לכל בקבוק פייה רכה מסיליקון שקוף, קל לניקוי ועמיד במיוחד לחום והרתחה, ללא ריח ובעל שטח פנים חלק. לפייה מערכת אוורור NUK Air System שמאזנת את הלחץ בבקבוק ומסייעת בהפחתת בליעת האוויר.  ללא ביספינול A, עשויים פוליפרופילן.

מחיר: 44.90 שקלים

 

בקבוקי האימון של NUK. צילום: יח"צ

 

כוסות אימון

כוסות אימון הן נועדו לאפשר מעבר קל ונוח מבקבוק השתייה לכוס. כוס האולטרא של NUBY עם מנגנון קליק ופיה בולטת מיועדת לגילאי חצי שנה ומעלה.

מחיר: 40 שקלים, ברשתות השיווק המובחרות

כוסות אימון של NUBY

כוסות אימון אולטרא של NUBY עם מנגנון קליק וקשית, מיועדות לגילאי 12 חודשים ומעלה.

מחיר: 40 שקלים, ברשתות השיווק המובחרות

כוסות עם קשית, NUBY

בקבוקים עם קשית

בקבוק טריטן חזק ועמיד של NUBY לילדים גדולים, מגיע בשלל עיצובים ודגמים לבנים ולבנות.

מחיר: 90.90 שקלים ברשתות המובחרות

בקבוק טריטן של NUBY. צילום: יח"צ חו"ל

 

 

 

בקבוקים לילדי הגן. מימין:  בלום, סובינקס, לייף קידס, קמבוקה, פלפוט, סובינקס, נובי ופלפוט. צילומים: יח"צ

 

מימין: בקבוק שתייה עם צמידי סיליקון של המותג BLOOM. 650 מ"ל, 29.90 שקלים ברשת קרביץ | סובינקס בקבוק שתייה לגן, 49.90 שקלים |  לייף קידס בקבוק מיני מאוס מרובע, 26.90 שקלים בסופר-פארם וכאן באתר | בקבוקי  KAMBUKKA (פודאפיל) מ"ל 500 מחיר 79.90שקלים | בקבוק שקוף אגלי דולס של פלפוט, 24 שקלים | בקבוק מעבר סובינקס מפלצות, 49.90 שקלים | בקבוק טריטן של NUBY, מחיר 79.90 שקלים |  בקבוק LOL של פלפוט, 23 שקלים

בקבוקי שתייה תרמיים

בקבוקי השתייה של המותג הוותיק קל גב עם מעטפת תרמית, עמידים בחום ושומרים על נוזל קריר בתוך הבקבוק.

מחיר: 35 שקלים

בקבוקים עם מעטפת תרמית. צילום: סטודיו קל גב

בקבוק איכותי עם סטייל

Kambukka הוא מותג הבקבוקים הטרנדי והמעוצב בעולם המייצר פתרונות שתייה שמתאימים להרגלי השתייה של הדור החדש. מוטו החברה אגב הוא EXPRESS YOUR THIRS – תוכלו להתאים את הבקבוק לאורח החיים שלכם, לפעילות היומיומית שלכם וכמובן לאופי שלכם. הבקבוקים של Kambukka שומרים על קר חום קלים לשימוש ובעלי פטנטים ששומרים על מנגנוני הבקבוקים לאורך זמן וקלים לתחזוקה. הבקבוקים מעוצבים במגוון של סגנונות כמו הדפסי פרחים, ג'ונגל טרופי, דמויות קומיקס, בצבעוניות בולטת של גווני מטאלי או בצבעוניות של אדום, כתום, ירוק ועוד.

עוד משהו: באמצעות מכסה הפטנט – 3 ב-1, שלושה מצבי שתייה לכל מצב שתרצו פתוח, סגור ושתייה בלחיצה, תוכלו להבטיח כי המשקה לא יישפך או יטפטף. בנוסף, איך מוודאים שאף טיפת משקה נשארת כשאנחנו רוצים לנקות את הבקבוק? מנגנון Snapclean ® – לחיצה קטנה במנגנון הפנימי וכולו יוצא החוצה לניקוי היגייני נוח וקל (אפשר גם במדיח הכלים). הבקבוקים התרמיים שומרים על חום עד 9 שעות וקור עד 18 שעות .

טווח מחירים: 79.90 ₪ – 169.90 ₪ (300-1000 מ"ל) בחנויות מובחרות ובאתר food appeal

 

Kambukka מבית פוד אפיל

 

500ml KAMBUKKA מבית פודאפיל. מחיר 159.90 שקלים. צילום: יח"צ חו"ל

 

בקבוקי KAMBUKKA 300 ml מחיר 139.90שח צילום: יח"צ חו"ל

 

בקבוק עם סט מדבקות אותיות

בקבוק שקוף חד קרן המגיע בשילוב מדבקות שם עמידות במים של פלפוט.

מחיר: 24 שקלים

בקבוק עם אותיות מדבקות

 

בקבוקים גמישים ומתכווצים

אחד החידושים המרעננים הפעם בגזרת הבקבוקים הוא – היותם עשויים חומר אלסטי המאפשר לבקבוק להתקפל, להתכווץ ובכך לתפוס מינימום מקום אחסון כשאינו נמצא בשימוש.

המותג הנחשק בקרב הילדים, YOLO, משיק קולקציית בקבוקים בשלל עיצובים ודגמים מרהיבים, הכוללת בקבוקים קשיחים לצד כאלה המתקפלים. בנפחים 500-700 מ"ל.

מחיר: 49-79 שקלים

YOLO. בקבוק שתייה מתקפל

גם ברשת "למטייל" משיקים בקבוק המתכווץ עד למימד מינימליסטי. מתכווץ בקלות, קל ופשוט לאחסון, ואינו תופס מקום.

מחיר: 120 שקלים

בקבוק גמיש המתכווץ לאחסון מקסימלי, ברשת למטייל. צילום: הידרה פק

בקבוקים נוחים ואיכותיים

בקבוקי שתייה לגדולים יותר, מציע המותג הפופלארי סיסטמה, הידוע במוצרים איכותיים וחסרי פשרות. הבקבוקים עמידים, חזקים והשנה הם גם צבעוניים יותר.

מחיר: 69.90 שקלים ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן

 

 

בקבוקי שתייה של סיסטמה

בקבוקים לגדולים שבחבורה

השוק מוצף באינספור דגמים של בקבוקי שתייה לבית ספר, לחוגים, לאימוני כושר ועוד. גדולים ועמידים, יציבים ואיכותיים, לשתיית נוזלים מהירה ונוחה.

בקבוקי שתייה של קל גב במיתוג פורטנייט למשל, יעלו לכם 30 שקלים בנפח של 750 מ"ל.

 

בקבוק שתייה פורטנייט. 750 מ"ל של נוזלים. צילום: סטודיו קל גב

 

בקבוקים לגדולים. מימין: קרביץ, למטייל, גולף אנד קו, ריבוק, ארקוסטיל קיצ'ן, פלפוט ויולו. צילומים: יח"צ

 

מימין: בקבוק שומר חום וקור עם הדפסת PU של המותג BLOOM, מחיר 54.90 שקלים (500 מ"ל) ברשת קרביץ | בקבוק שתייה עמיד ואיכותי WILDCAT המגיע עם רצועה לנשיאה נוחה או לתלייה על תרמיל או חגורה. עשוי מפלסטיק מיוחד, סוגר המצויד בגומי למניעת נזילות ואפילו פתח רחב המאפשר הכנסת קוביות קרח בימים חמים. ניתן לשטיפה גם במדיח כלים, 60 שקלים ברשת למטייל ובאתר | בקבוק עם מיכל פנימי המאפשר הוספת פירות וירקות, 19.90 שקלים ברשת גולף & קו | בקבוק שתייה עמיד של המותג ריבוק, 69.90 שקלים| בקבוק נירוסטה ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן | בקבוק לחיץ של חברת פלפוט, 56 שקלים ובקבוק שתייה עמיד של YOLO מחיר 55 שקלים