כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

הסוף ליובש בעור התינוק: שמן אמבט בעל פורמולה טבעית ימנע התקלפות של עור התינוק בגוף ובקרקפת כמעט לחלוטין

פיתוח חדשני מבית החברה הישראלית או אייט (Oeight) מביא את הבשורה המדעית והטבעית לשמירה וטיפול מהיר בעור התינוק שכל הורה צריך להכיר

אין הורה שלא נתקל בבעיה הזאת. התינוקות הקטנטנים והרכים נולדים שלגופם אזורים עם יובש וקילופים, הגורמים לגרד ולאדמומיות, מה שמשאיר את ההורים חסרי אונים מול אי הנעימות הנגרמת לתינוק. כיצד ניתן להקל על כאבו של התינוק ולסייע להפוך את עורו לרך וחלק? או אייט (Oeight), חברה משפחתית צעירה, מביאה בשורה רעננה לעולם התינוקות: שמן אמבט חדשני ובטיחותי לשימוש, העשוי כולו מרכיבים טבעיים.

הסיפור החל לאחר שמתי, מקים החברה, חיפש עבור ילדיו מוצרי רחצה והחתלה, אך נדהם לגלות שימוש רחב בכימיקלים במיוחד בשמני האמבט הקיימים בשוק והחליט לחפש פתרון טבעי. החיפוש, שהפך למשימת חייו, יצר את הפורמולה הייחודית של או אייט (Oeight) וזאת לאחר עשור של פיתוח בעזרתם של רופאי עור, אלרגולוגים, דרמטולוגים וכימאים.

שמן האמבט לתינוקות של או אייט מתאים לשימוש מהאמבטיה הראשונה ומותאם במיוחד לעורו הרגיש והעדין של התינוק במטרה למנוע ייבוש יתר של העור והקרקפת הנוצר כתוצאה ממעבר מהסביבה הלחה ברחם לסביבה החיצונית. הוא מרגיע מיידית את העור ונותן תחושת נינוחות, חיוניות ורעננות. הוא מכיל 100% רכיבים פעילים טבעיים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית, ואינו מכיל שמן מינרלי, פארבנים, גלוטן ו- SLS.

כשאתם רוחצים את התינוק שלכם בשמן של או אייט אתם משתמשים ברכיבים הכי טובים שיש לטיפול במצב של גרד ויובש: תמצית ארניקה (המרגיעה, מפחיתה דלקות ומרפאת פצעים), אצת הפלא דונלאילה (מעניקה נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים), שמן שקדים (המנקה ומסייע בהסרת עור מת), שמן קלדונלה (להרגעה), שמן זרעי ענבים (לחות לתיקון העור) לצד שמן זית ושמן חוחובה המעשירים את העור בלחות.

יתרון בולט נוסף הוא היותו של השמן בטיחותי במיוחד לשימוש בהיותו מתחלב במים. התוצאה: האמבטיה נשארת ללא כתמי שמן והתינוק לא נותר שמנוני, והחזקתו במהלך הרחצה יציבה. גם עיצוב הבקבוק, בצורת קונוס מאפשרת להורה לאחוז בתינוק ביד אחת ובשניה – בשמן האמבט.

רוצים לנסות את שמן האמבט של או אייט (Oeight)?

קבלו קופון של 10% הנחה בלעדי לגולשי אתר בייבילנד

קוד קופון: babyland

למימוש הקופון באתר >>