כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

שאלון אמאל'ה: רוית אסף

מלכת היופי לשעבר ואשת העסקים בהווה, רוית אסף, אמא ל-3 ילדים, מסבירה למה תמליץ לילדיה להיכנס לשואוביז ועונה על שאלון בייבילנד
רוית אסף ובתה ליה
רווית אסף ובתה ליה לPICOLO DONNA לאפרודיטה. צילום: אלירן אביטל

רוית אסף (43) היא כבר מזמן לא רק מלכת היופי במיל'. היא אשת עסקים ממולחת, פרזנטורית קולקציית PICOLO DONNA לרשת אפרודיטה, בעלת רשת בתי ספר למקצועות היופי, מגישה פינות בטלוויזיה, מרצה ליזמות והעצמה. נשואה לעו"ד יובל הראל, אמא לליאם (17), יהלי (9) וליה (7.5), גרה בתל אביב.

המשפט שהכי מתאר אותי כאמא: "הילדים שלי הם החיים שלי אבל לא כל החיים."

עד כמה את נוכחת בחיי הילד? "אני הכי חברה עם שלושתם. מאד ותמיד עם גבולות הפרטיות גם שלהם. הילדים שלי נולדו לאימא שעובדת המון שעות, אבל כשאני איתם, זה רק איתם. מדברים על הכול בפתיחות, והם יודעים שאין דבר שלא אעשה בשבילם. "

"אני נמסה כשהילד שלי אומר שהוא אוהב אותי"

הרגע הכי מרגש שלך כאימא: "להיות אמא זה הרגע הכי עוצמתי ומרגש שיש! כל צעד ראשון, מילה ראשונה, גן ראשון, כיתה א… זה מרגש. כשיהלי אומר לי "אמא אני אוהב אותך", אני נמסה. כשליאם קיבל רישיון ופתאום קלטתי שיש לי ילד בן 17. וואוו! כשהצטלמתי עכשיו עם ליה לקמפיין PICOLO DONNA לרשת אפרודיטה, התרגשתי לראות את הילדה הקטנה שלי מתפקדת בצורה כל כך מקצועית ואלגנטית. לפני חודש התראיינתי ברדיו וליאם הפתיע אותי תוך כדי שידור והקדיש לי את השיר "אמא" של משה פרץ. התרגשתי בטרוף!  לפני שנתיים השתתפתי בתכנית ראליטי ולא ראיתי את הילדים חודש וחצי, המפגש איתם אחרי כל כך הרבה זמן ריגש אותי הכי בעולם. הרגשתי שהגוף מתפוצץ מרוב התרגשות, חיבקתי אותם בטרוף. בחיים לא עזבתי אותם ובטח לא לכזאת תקופה.

מה הייתי רוצה שילדיך ייקחו ממך? "את האנרגיות ושמחת החיים, האופטימיות, החיבור לאנשים, היושר והיכולת לפרגן באהבה, האחריות והחריצות, הרצון ללמוד ולעשות כדי שתמיד יעמדו בזכות עצמם ולא יהיו תלויים באף אחד.

מה את הכי אוהבת לעשות עם ילדיך? "עם ליה אנחנו מכינות עוגות, מצלמות סרטוני איפור מצחיקים, עם יהלי משחקים באולינג  וכל מיני שיחות "ברומו של עולם" ועם ליאם עכשיו אני בתקופת "נהג מלווה" אז יש לי עכשיו נהג פרטי לכל הנסיעות שלי לסניפים וימים שאנו מבלים יחד ומקשקשים על הכול..אבל אני הכי נהנית איתם שאנחנו בחופשה, מנותקים מהכול ונהנים מלהיות יחד.

רוית אסף ובתה ליה
"אוהבות להכין ביחד עוגות". רוית ובתה ליה במסגרת צילומים לאפרודיטה. צילום: עדי אורני

האם תמליצי לילדיך להיכנס לשואו ביז אם ירצו? "בטח! אני בניתי קריירה מהשואוביז. הפכתי את השם שלי למותג מוביל. בינתיים ליאם לא ממש מגלה סימני התלהבות למרות שמקבל פניות כל הזמן לעבודות דוגמנות ורק עכשיו הסכים להצטלם לקמפיין משקפיים שיצא היסטרי. הוא פשוט פספוס!  ליה בשנה האחרונה משתפת פעולה עם המצלמה בצורה יוצאת מין הכלל, נהנית להצטלם ועושה רושם שתמשיך את דרכי, שחקנית ופוטוגנית מאד. יהלי נולד שחקן ואין לי ספק שהבמה תהיה חלק מחייו. הוא לא עושה חשבון לכלום ותנו לו רק במה. אם ירצו, אתמוך ואנחה אותם. לשמחתי הם מאד "על הקרקע", צנועים, ילדים ותלמידים טובים עם ערכים שורשיים שאין סיכוי ששום פרסום "יסובב להם את הראש". אני סומכת עליהם ומאחלת להם שיעשו את מה שהם הכי אוהבים,  ואם ירצו, אז בוודאי שהידע, הניסיון והקשרים שלי יהוו אבני דרך משמעותיים עבורם.

מה הטיפ של נועה תשבי לאמהות? בואו לקרוא