כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

כוכבת הילדים מיקי: "נולדתי מוכנה להיות אמא"

היא מתרגשת מההריון, מאמינה שאפשר להשיג כל מטרה בזכות נחישות ואמונה, ומעריצה את אמא שלה. רגע לפני שהיא מככבת על במת "בייבילנד", מיקי מצאה זמן לראיון אישי במיוחד
"רוצה להיות בדיוק כמו אמא שלי" (צילום: יח"צ)

כשהיא בעיצומו של ההריון הראשון שלה, קיבלה כוכבת הילדים מיקי הצעה מאתגרת: להיות הפנים שמאחורי תערוכת בייבילנד השנתית, ולהופיע בפני הילדים וההורים. מיקי, שבשנים האחרונות כובשת כל במה אפשרית, לא התלבטה ומיהרה להיענות בחיוב. השיר שנכתב במיוחד לתערוכה, מתאים בדיוק לתחושותיה לגבי התואר החדש שלה כאמא לעתיד.

לא קשה להופיע בהריון?

"בהתחלה היה קשה, כי סבלתי מהקאות והייתי עייפה מאוד", היא מודה. "היום ברוך השם החלק הקשה מאחוריי, והרבה פחות מפריע לי ההריון בהופעות".

כיצד את מתכוננת לשינוי הסטטוס לאמא?

"אני מתרגשת ברמות וממש מחכה לזה", היא מחייכת. "חברות שלי אומרות שנולדתי מוכנה להיות אמא".

איזו אמא את חושבת שתהיי?

"אני רוצה להיות בדיוק כמו אמא שלי. אני ממש מעריצה אותה".

לחיות את החלום

מיקי היא מיכל מוכתר, שחקנית בת 35, עם אנרגיות אינסופיות וחיוך חם שמצליח לחדור בקלילות ללב הילדים. בשנה שעברה היא זכתה לתואר "שיאנית הצפיות ביוטיוב בישראל", והוכיחה לכולם את מה שהורים לפעוטות כבר ידעו מזמן – מדובר בכוכבת אמיתית.

דרכה של מיקי להצלחה לא הייתה קלה והיא עבדה קשה מאוד כדי להגיע למעמדה. בשנותיה הראשונות על הבמות, היא הסתתרה מאחורי התלבושות הכבדות של קופיקו והכבשה שושנה, ומאחורי הקולות המדובבים במבחר סרטים ותוכניות טלוויזיה אהובות. בשנת 2011 המפיק אריק עורי שלף אותה מתוך הבובות והעמיד אותה במרכז הבמה כמיקי.

הבחירה בעולם הילדים הייתה טבעית עבורה. "זה הקהל הכי אמיתי בעולם", היא אומרת. "באתי מעולם המבוגרים ובחרתי לעשות את המעבר לעולם הילדים. יש לי המון מה לתת להם".

חלמת שתגיעי למעמד של כוכבת ילדים?

"ידעתי שזה יקרה, הרגשתי שזה זורם לי בעורקים. בתור ילדה הייתי שרה ורוקדת בכל מקום. היה לי יומן ובו הייתי כותבת את כל החלומות שלי, קצת כמו 'הסוד'. אני מאמינה שמחשבה יוצרת מציאות. ככה אני חיה את החיים שלי".

כאמור, הדרך לפסגה לוותה בעבודה קשה ובנחישות, אבל גם כעת כשהיא חיה את החלום, היא לא מרשה לעצמה לשקוט על השמרים.

את סוד ההצלחה שלה היא מייחסת לעבודה קשה, התמדה, אמונה וגם לאנשים שהאמינו בה לאורך כל הדרך.

לצדך פועלים עוד כוכבי ילדים מובילים. איך מערכת היחסים ביניכם?

"בכל מקצוע יש תחרות, אבל זאת קנאת סופרים לגיטימית", היא מבהירה. "אני מתרכזת יותר בעצמי ובמטרות שלי".

"אין טיימינג טוב יותר מעכשיו" (צילום: יח"צ)
"אין טיימינג טוב יותר מעכשיו" (צילום: יח"צ)

"אי אפשר לדעת מה יהיה מחר"

החיוכים של מיקי מצליחים להסתיר את הטראומה שחוותה בהיותה נערה. אחיה הצעיר תום, שהיה אז רק בן 6, נפטר במפתיע לאחר שהתפוצץ לו עורק בגזע המוח. "המוות של תום שינה אותי. בגיל 14 וחצי הפכתי להיות כמו אישה בת 50". היא אומרת בכאב. "זה הפך אותי למי שאני היום – רגישה וחרדתית. מצד שני, זה גם גרם לי להאמין שאין טיימינג טוב לבצע דברים, חוץ מעכשיו. אי אפשר לדעת מה יהיה מחר".

לפני שלוש וחצי שנים, כשהיא בשיא פריצתה, חלתה מיקי סרטן בבלוטת התריס. להבדיל מאמנים אחרים המנסים להסתיר את מצבם הרפואי, מיקי בחרה לשתף את הקהל ואפשרה לערוץ 2 לתעד את התהליך הניתוח ואת ההחלמה. כעת היא אומרת שאינה מעוניינת להרחיב בנושא. "דנתי במחלה בכל מקום אפשרי. זה היה ועכשיו זה מאחוריי. כאשר אני באה לבקר ילדים חולי סרטן, אני מראה להם שגם לי יש צלקת בגרון למזכרת ואומרת שגם אני הייתי גיבורה".

נראה כי כל מה שעברה, חיבר אותה במיוחד לילדים חולים. כאשר אני מבקשת ממנה לתאר רגע מרגש בקריירה שלה, היא מתארת מקרה מיוחד: "באחת ההופעות ראיתי ילד חולה בקהל ששר את כל השירים שלי. בסוף ההופעה פגשתי אותו ואת אמא שלו. האמא סיפרה לי שבכל פעם שהוא עובר טיפול, הוא צופה בי ביוטיוב וזה עוזר לו להירגע. ממש התרגשתי ממנו".

נבחרת השנה לככב כפרזנטורית של תערוכת בייבילנד ואפילו הקלטת שיר ילדים חדש. ספרי על החיבור שלך למותג.

"השנה אני מתחברת במיוחד, בגלל שאני הופכת להיות אמא בפעם הראשונה בחיי. זה כיף למצוא תחת קורת גג אחת את כל מה שאני צריכה לקראת הלידה".

מה צפוי להיות בהופעותייך בתערוכה?

"המופע שלי משלב שירים וריקודים מתוך הדי.וי.די השונים שלי. תהיה חגיגה".

קצר על מיקי

אם לא היית כוכבת ילדים, מה היית? "הייתי וטרינרית , אני מאוד אוהבת בעלי חיים".

מה לא יודעים עלייך? "שאני היפוכונדרית".

חופשה מומלצת? "אני אוהבת לטייל בצפון בשיא החורף, כשהכול ירוק ופורח וכל הנחלים שופעים במים זורמים".

מוטו לחיים "לכו אחרי הלב".

איפה תהיי בעוד 10 שנים? "ממשיכה לשמח ילדים".