כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

אי של חופש

סוויטות מפנקות, אוכל משובח, טיילת מפוארת ונוף אינסופי. ביקרנו ב"איילנד", מלון סוויטות יוקרתי בשרון וחזרנו עם טעם של עוד
מלון איילנד
חדר מרווח במיוחד. מלון איילנד. צילומים: אורי אקרמן

החיים בתוך הטירוף היומיומי שלנו, עבודה, בישולים, מקלחות והשכבות, מחייבים אותנו לקחת מעת לעת פסק זמן. אוויר לנשימה. לעצור לרגע בין ההתרוצצויות, לקחת שאיפה עמוקה ולהוציא את הראש מעל המים. בדיוק בשביל זה נועדו חופשות; הדרך המפנקת ביותר להשתחרר מהלחצים, ממשימות היום ולהתמלא באווירת נופש ארומטית-קולינרית שעובדת על כל החושים.

מלון איילנד
סוויטה משפחתית רחבת ידיים

מרפסת טובלת בשקיעה רומנטית

בחרנו לבלות את זמן האיכות המשפחתי שלנו במלון "איילנד", הרחק מהשגרה. ארזנו שני תיקים, העמסנו שני ילדים (בן 5 ובת השנתיים) וברחנו לנתניה (25 דקות מת"א) ללילה אחד.

הגענו למלון סופר-מודרני (ובו 137 סוויטות!), המעוצב לעילא ומתאפיין בעיצוב אלגנטי נקי. צבעוניות מונוכרומטית של שחור ולבן שולטים ביד רמה בחללים הציבוריים ובחדרים. נגיעות חמימות של עץ מתווספות לעיצוב בהרמוניה משפחתית נעימה ורוגעת.

מלון איילנד

קיבלנו סוויטה רחבת-ידיים עם שתי קומות(!), סוג של ג'ימבורי לזאטוטים. במפלס התחתון מטבח מאובזר שלא יבייש מטבח בדירת שתי נפשות, חדר מקלחת ושירותים וחדר ילדים עם מיטה גדולה, מצעים צחורים, רכים ומפנקים. מרפסת דק יפייפיה משקיפה לים התיכון, נוף עוצר נשימה בפני עצמו.

ואז, אטרקציה נוספת נהדרת לקטנים: גרם מדרגות מעץ, המוביל לסוויטת ההורים הרומנטית הממוקמת במפלס העליון עם חדר אמבטיה וג’קוזי צמוד. חלונות הזכוכית הגדולים מפזרים פנימה הרבה אור טבעי. ובערב, עינינו פגשו במחזה המפעים של שקיעת השמש המלטפת את השמיים ומתמזגת אט אט אל תוך הים הכחול כמחווה על סופו של עוד יום נפלא.

מלון איילנד

מלון איילנד

מלון איילנד

פסיליטיז: בריכה חיצונית מפנקת המשקיפה לים, ספא, חדר כושר, מועדון לזאטוטים, בית כנסת, טרקלין עסקים ובית קפה בוטיק.

אהבנו: את האווירה הנעימה בחללי המלון, את התפריט הקולינרי העשיר, הניקיון ואת הטיילת שבמרחק פסיעה מהמלון. הטיילת משתרכת לאורך 3 ק"מ וכוללת מספר מסעדות, בית קפה, גלידריה, גן שעשועים ובעיקר הרבה ריאות ירוקות ורצפת דק יפייפיה ומתוחזקת היטב. הילדים באופניים ובבימבות… וההורים מאחוריהם, מטיילים להנאתם לאורך רצועת החוף הנושקת לים הגדול.

כמו כל דבר טוב, גם הפרק שלנו ב"איילנד" הסתיים ובחלוף פחות מ-24 שעות כבר פינינו את החדר. עייפים ומרוצים חוזרים אל האורבאניות התל-אביבית, הראש כבר מתכנן את החופשה הבאה והלב שוב מתחיל להתרגש.

מלון איילנד  LUXURIUS SUITES HOTEL שד' עובד בן עמי 10, נתניה, לאתר