כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

לילה טוב בייבי: מהי שיטת שלושת השלבים?

המותג ג'ונסונס מציג שיטה בת שלושה שלבים המסייעת לתינוקות להירדם מהר יותר ולישון זמן רב יותר. אתגר השינה הגדול, לטס גו!

ממחקר שערך המותג ג'ונסונס® בקרב למעלה מ-45,000 תינוקות בנושא שינת תינוקות, הוכחה כי שגרת ההכנה לשינה היא יעילה ומסייעת לתינוקות להירדם מהר יותר ולישון פרק זמן ארוך יותר.

מהי שיטת שלושת השלבים?

  • שלב 1 אמבטיה חמימה  – אמבטיה הכוללת מים חמימים ונעימים מסייעת לתינוק לדעת כי זה הזמן לישון.
  • שלב 2 עיסוי מרגיע – עיסוי כחלק מטקס זמן השינה, יכול לסייע לתינוקות לישון טוב יותר. ניחוחות נעימים ומוכרים יכולים לגרום לתינוק לתחושת שמחה ורוגע ולהוביל לשיפור במצב הרוח של התינוקות.
  • שלב 3 זמן שקט – ניתן להרגיע את התינוק על ידי פעולות שקטות כגון קריאה, שירה או האזנה למוזיקה מרגיעה.

להשלמת המהלך וכמענה לשלב השלישי של "זמן שקט" , משיקה  ג'ונסונס® גם ספר לפני שינה. הספר "המסע בעקבות השינה המתוקה" מותאם אישית לילד הן מבחינה שמית והן מבחינה מגדרית (גרסת בנים וגרסת בנות). הספר מגולל את מסע גיבור הספר, שהוא בעצם הילד לו הספר שייך, כיצד מחפש ומוצא את השינה המתוקה.

בנוסף, הושק שיר ערש גלובלי המבוסס על תובנות מעמיקות של תינוקות, מחקרים וסקרים במסגרת מהלך "הלילה כולנו ישנים". בישראל, להלחנת שיר הערש נבחר ההרכב המוזיקלי המיוחד "יונינה". יוני ונינה טוקייר, בעל ואישה, המככבים ברשתות החברתיות בסרטונים אותנטיים של שירת קאברים ושילובים מיוחדים של שירים ישראליים ולועזיים ובקרוב ישיקו אלבום בכורה. את ההשראה לכתיבת השיר והלחנתו, קיבלו ממבחר שירי ערש מוכרים ומבתם התינוקת בת החצי שנה.

לפני השינה: מוצרי תינוקות

במסגרת המהלך החדש של ג'ונסונס, "הלילה כולנו ישנים", מוצרי הסדרה "לפני השינה" הכוללים אל סבון אמבט לפני שינה ותחליב לפני שינה זוכות לנראות חדשה:

אל סבון אמבט לפני השינה™ ג'ונסונס®, מכיל תמצית NaturalCalm™‎ – תערובת מיוחדת של ניחוחות עדינים הרשומה כפטנט,  בעל נוסחה ייחודית השומרת על תחושת הרכות של העור וכולל את נוסחת הקץ לדמעות® העדינה לעיניים, ללא פראבנים.

 תחליב לפני השינה™ ג'ונסונס®, מכיל גם הוא את תמצית NaturalCalm™‎ הנוסחה עדינה ומתאימה לעורו העדין של התינוק, הוכח מחקרית שמשאיר את עור תינוקך רך וחלק למגע כל הלילה, ונבדק דרמטולוגית.

אל-סבון וקרם גוף. ג'ונסונס בייבי
אל-סבון וקרם גוף לפני השינה. ג'ונסונס בייבי