כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

בלי שמלות אוהל: סטיילינג נכון בהריון

לא רק שחור ולא רק אוברסייז: לפנייך 10 כללי סטיילינג קטנים שיוציאו אותך הכי שיקית בתקופת ההריון. לשנן וליישם
איך להתלבש נכון בהריון? צילום: שאטרסטוק

הבגדים "הרגילים" כבר מתחילים לגרום לך תחושת אי-נוחות, ואת רוצה להתלבש יפה, נכון ובהתאם לתקופה הזוהרת בחייך. בדיוק כדי להדריך אותך איך לעשות את זה נכון, פנינו לסטייליסטית צאלה הילרוביץ וינברג, המתמחה בסטיילינג בהריון ואחרי לידה:

כך תתלבשי נכון בתקופת ההריון

1.      הדפסים מרצדים בשליש הראשון להריון

כשהבטן כבר מתחילה לבצבץ ואת עדיין לא מעוניינת לשתף את כל העולם בהריון שלך, העדיפי חולצות / שמלות בבדים מודפסים ומרצדים. ההדפס המרצד "מבלבל" את העין ועוזר לטשטוש אזור הבטן. בשלבים מאוחרים יותר, כשהבטן כבר ממש גדולה, הימנעי מהדפסים גדולים שעלולים רק להגדיל אותך יותר.

שמלה עם הדפס פסים
שמלה עם הדפס פסים מרצד. מסימו דוטי (צילום: יח"צ)

2.      לא רק מותגי אופנה להריון

בקניית חולצות לתקופת ההריון, אל תגבילי את עצמך בהכרח למותגי האופנה להריון. גם ברשתות האופנה "הרגילות" תוכלי למצוא חולצות בגזרת אוברסייז או מעטפת, שיוכלו לשמש אותך עד השלבים המאוחרים של ההריון. זה יכול לחסוך הרבה כסף כיון שלרוב מדובר ברשתות זולות הרבה יותר (ולרוב גם "אופנתיות" הרבה יותר).

3.      מכנסי הריון מתאימים

כשאת בוחרת מכנסי הריון הקפידי שיישאר מספיק מקום גם באזור הירכיים והישבן שכן גם הם יתרחבו. אגב, את לא צריכה ללבוש רק טייץ.

4.      לפחות גזרת סקיני אחת בארון

העדיפי את גזרת הסקיני שתאריך את רגלייך ולא תוסיף להן נפח מיותר. הסקיני גם יאזן את המראה כשתלבשי טוניקות או חלק עליון רחב יותר ולא יגרום לך להראות גדולה מדי.

ml women
פשוט ונוח: ג'ינס סקיני. ml women (צילום: אריאל בלק )

5.      השקיעי בפריטי בסיס ושדרגי אותו בעזרת אקססוריז

בכדי לבנות מלתחה מודולארית ויעילה לתקופת ההריון, בחרי פריטי בסיס בצבעים חלקים שיוכלו לשמש אותך הרבה פעמים. אחרי שדאגת לעצמך למלתחה בסיסית, בכדי לא להישאר במראה משעמם ובסיסי מידי – "תבלי" אותה באביזרים משלימים כמו ז'קטים, צעיפים, תכשיטים, נעליים ותיקים מיוחדים. כך תבני לעצמך מלתחה הריונית מצומצמת אך מודולארית, שתשמש אותך למגוון רחב של סיטואציות. אין כמו אקססוריז לשדרוג הסטייל, ואל תשכחי שאקססוריז הם לרוב נטולי מידה ויוכלו לשמש אותך גם לאחר הלידה.

רמי לי, שמלת הריון
שמלת קולר ליום או לערב בהינף אקססורי מתאים. רמי לי (צילום: אבי ולדמן)

6.      האריכי את צווארך בעזרת מחשופים עמוקים

מחשוף וי עמוק יעשה חסד לחזה גדול ומנופח ויאריך לך את הצוואר. הימנעי ממחשופים סגורים שרק יגדילו יותר את החזה ויגרמו לפנייך להראות מנופחות ולקצר את צווארך. גם אם את לא אוהבת מחשופים, תמיד תוכלי לשלב טופ או גופיה צמודה מתחת לחולצה והחיתוך העמוק שהחולצה תיצור מעל יעשו את האפקט הרצוי. והכי חשוב וותרי על צווארוני גולף, מחשופים מרובעים או מפתחי סירה שרק יגדילו לך את החזה.

7.      בחרי בדים חלקים ונטרליים באזור החזה

הימנעי מנפחים מיותרים באזור החזה כמו חולצות עם תוספות בד/ קשירות/ בדים מתנופפים באזור המחשוף או כיסים גדולים שממוקמים על החזה. אין צורך בתוספות איפה שהטבע כבר מוסיף בעצמו.

רמי לי, שמלת הריון
שמלה חלקה וניטרלית. רמי לי (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

8.      הדגישי כמה שיותר את קו החזה

עכשיו, כשהמותן כבר לא ממש קיימת, חיתוך מתחת לחזה ידגיש את החלק הכי צר בפלג הגוף העליון שלך. גזרת אמפיר או חגורה דקיקה מתחת לחזה יעשו את העבודה. אך שימי לב: בחרי גזרת אמפיר שנשארת יחסית צמודה מהחזה ומטה ולא מתאפיינת בכמויות גדולות של בד, כי זה יעשה את הפעולה ההפוכה ורק יגרום לך להראות גדולה יותר. כמו כן, בכדי להדגיש את קו החזה מומלץ להשתמש בחגורות דקיקות, שעל הדרך גם יוסיפו לך שיק ועניין ללוק.

נטלי דדון, אבישג ארבל
כיווצים תחת החזה – נטלי דדון לאבישג ארבל. צילום: יח"צ

9.      שלבי צבעים בהופעה והימנעי ממראה שכולו שחור

השתמשי בצבעים שיעשו לך טוב ושמח בלב, ואל "תיפלי" למלכודת הצבע השחור. נשים רבות נוטות להתחבא מאחורי הצבע השחור מתוך אמונה כי הוא מרזה, אך ההיפך הוא הנכון. בהריון, לבוש שכולו בצבע שחור יגרום למראה כבד ומאסיבי ויטשטש את כל קימורי הגוף – מה שיגרום לך להראות כמו גוש אחד גדול. וחוץ מזה, אין כמו צבעוניות בכדי להעביר מסר קליל וחיוני, גם כשאת סובלת מבחילות וכבר לא ממש ישנה טוב בלילה.

ml women
גלביה כחולה. ml women (צילום: אריאל בלק )

10. אל תשכחי את המקיאז'

השקיעי באיפור, בטיפוח ועיצוב השיער, כך שגם אם השינויים בגופך יגרמו לך להרגיש פחות טוב עם דימוי הגוף שלך, עדיין תרגישי יפה ומטופחת. זכרי כי גלי החום עלולים לתקוף אותך, אז הימנעי ממייק אפ כבד ואטום שיגרום לך לתחושה לא נעימה על הפנים. ובאופן כללי, כפי שרוב הנשים יעידו, ביקור במספרה אף פעם לא מזיק למצב הרוח.

ג'יגי חדיד
אל תוותרי על איפור. ג'יג'י חדיד למייבלין ניו-יורק (צילום: יח"צ)