כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

תיקי הגן היפים ביותר

שנת הלימודים בגני הילדים כבר נמצאת מעבר לפינה. הנה תיקי הגן השווים ביותר שיוציאו את הקטנטנים הכי מעודכנים. צ'ק פליז
תיק גן ליטל רזילי
יופי של תיקי גן. ליטל רזילי (צילום: יח"צ)

טוב לי מטאלי

תיק גן בצבעי כסף או ברונזה מטאליים. שתי רצועות גב, תא חיצוני אחד, וייתכן שהתיק בכלל ינדוד לגרדרובה של האמא. התיק כל כך מיוחד שקרוב לוודאי יהיה רק לילד שלכם בשנת הלימודים החדשה.

מחירים: 79.90 שקלים ברשת הילדים של קסטרו, forever young מחיר 49.90 שקלים

תיקי גב מטאליים
תיקי גב מטאליים. מימין: הילדים של קסטרו, forever young והילדים של קסטרו (צילום: טל קרת וניר יפה)

המאויירים

דמויות, מכוניות, פירות, פרחים ובעלי חיים, מקשטים את התיק בצבעוניות ילדותית, הרמונית ועליזה. תיקי הגב מגיעים ברובם עם תא אחסון גדול ותא אחסון חיצוני ברוכסן.

מחירים: הרשל ילדים לסטורי 219 שקלים, קולקציית קפסולה של תיקי JANSPORT עם דיסני 214.90 שקלים ל-TNT, ו-forever young מחיר 49.90 שקלים

תיקי גן מאויירים
מימין: הרשל ילדים לסטורי, אופיס דיפו, תיקי JANSPORT עם דיסני ל-TNT ו-forever young (צילומים: שי נייבורג, ניר יפה ויח"צ חו"ל)

החייתיים

צב, כלבלב, חילזון, ינשוף ואפילו דג, הם רק חלק מדוגמאות התיקים משובבי הלב. הפעוט בקלות יכול לנהל שיחה דמיונית עם בעל החיים שעל גבו כל הדרך אל הגן 🙂 רוב תיקי הגב מגיעים עם תא אחסון גדול, תא אחסון חיצוני נוסף ושני תאים צדדיים לבקבוקים.

מחירים: יופיקסל 139 שקלים, קרביץ 129 שקלים, h&m kids מחיר 89.90 שקלים, קיפלינג 239 שקלים

תיקי גן חייתיים
פראיים. מימין: יופיקסל, קרביץ, h&m kids, קרביץ וקיפלינג

 

המתוקים

ממתקים, קאפקייס, דובוני פנדה, כדור ים ושלל איורים שיעשו שמח בלב. תיקי הגב מגיעים עם תא אחסון גדול, תא אחסון חיצוני נוסף ושני תאים צדדיים ייעודיים לבקבוקים.

מחירים: YOLO מחיר 79.90 שקלים, שילב 59.90 שקלים

תיקי גן מתוקים, יולו
מימין: YOLO, שילב, YOLO (צילום: יח"צ חו"ל)

הסיפוריים

תיקי גן עם דמויות מסיפורי הילדים האהובים: איה פלוטו, הבית של יעל, האריה שאהב תות, בילבי, מעשה בחמישה בלונים ותירס חם. התיקים כוללים תא אחד גדול המתאים לבגדי החלפה,  תא קדמי קטן יותר ובנוסף, שני כיסי צד עם רשת לבקבוקי שתייה. תיקי הגב מגיעים עם תא אחסון גדול, תא אחסון חיצוני נוסף ושני תאים צדדיים לבקבוקים, פלוס רצועה לתלייה על וו.

מחירים: תיק גן עם סיפור 49.90 שקלים ברשת H&O, בילבי 129 שקלים ב"המגדלור" – לבונטין 1 ת"א

תיקי גן סיפורים
מימין: תיק בילבי (המגדלור), תירס חם (h&o), מעשה בחמישה בלונים (h&o) והאריה שאהב תות (h&o)

הקונספטואליים

תיקי גן לפעוטות וילדות שאוהבות ריקודים. נעלי בלרינה ואלמנטים מעולם הריקוד מתנוססים על התיקים הורדרדים. אם לא לגן, לפחות לחוג ריקוד.

מחירים: Dance Direct תרמיל גב לרקדניות – 179.90 שקלים, Dance Direct בלרינה – 79.90 שקלים ו-h&m מחיר 89.90 שקלים

תיקי גן לאוהבות ריקוד
מימין: Dance Direct תרמיל גב לרקדניות, Dance Direct ו-h&m (צילום: ניר עצמון ויח"צ)

המיוחדים/סטייליסטיים

המותג U PIXEL כולל קולקציית תיקים (ומוצרים נלווים) המבוססים על אמנות הפיקסל ומאפשרים חופש ביטוי ביצירת תיק ייחודי להם. איך זה עובד? על גבי התיק יש לוח סיליקון עם נקודות בולטות (בדומה למשטחי לגו) ועליו מולבשות דסקיות סיליקון בחגיגה של צבעים ומעצבים איך שרוצים. כדאי לדעת שהמוצרים ידידותיים לסביבה. הקולקציה נמכרת באתר  www.upixel.co.il , בחנות הדגל ברמת השרון ברחוב סוקולוב 40 ובחנויות המובחרות. המעצבת קרן דניס מציעה קולקציית תיקי שרוך בעיצוב חד קרן מתוק, להשיג באתר  kerendenis.com ובחנויות עיצוב ברחבי הארץ

מחירים: יופיקסל החל מ-159 שקלים באתר, קרן דניס 189 שקלים באתר, Belle & Sue מחיר 289 שקלים באתר

תיקי גן
מימין: יופיקסל, קרן דניס, Belle&sue ויופיקסל (צילומים: עזרא מזרחי, ג'ימי בל ויח"צ)

הממותגים

הנסיכות אנה ואלזה באיור תלת מימד מקשטות את ילקוטי הגן של הקטנטנות. בנוסף, ניתן למצוא תיקי גן עם דמויות אהובות לבנים ולבנות כמו ספיידרמן, בוב הבנאי, סמי הכבאי והמיניונים. תיקי הגב מגיעים עם תא אחסון גדול, תא אחסון חיצוני נוסף ושני תאים צדדיים לבקבוקים.

מחירים: תיק מיני מאוס 49.90 שקלים ברשת SCOOP, מכוניות 23.90 שקלים ברשת סופר-פארם, תיק טרולי פרוזן 69.90 שקלים ברשת SELECT ובאתר Select-Fashion.co.il

תיקי גן ממותגים
מימין: תיק גן מכוניות ברשת סופר-פארם, תיק טרולי פרוזן באתר select, ותיק מיני מאוס של scoop (צילומים: עמירם בן ישי, זוהר שטרית