כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מתנות לחג לפעוטות ולילדים

חג האורות הוא הזדמנות מצוינת להאיר את הבית (ואת לבם של הקטנטנים) בצעצועים ומשחקים חדשים. הנה 13 מתנות לחנוכה שיגרמו לכם לבזבז את דמי הכיס בתבונה
מתנות לילדים
מה נקנה השנה לחג החנוכה?

טריוויה מצוירת לחנוכה

משחק משפחתי וכייפי ובו כרטיסיות עם שאלות ותשובות מאוירות בנושא חג החנוכה. כל משתמש שואף לצבור כמה שיותר כרטיסיות ידע במהלך המשחק: שחקן שעונה נכון על שאלה מקבל את הקלף. עד תום הקלפים. מי שצובר את רוב הכרטיסיות הוא המנצח.

עוד משהו: מתאים לגילאי 4-8

על הכיס: 19.90 שקלים ברשת טויס.אר.אס

טריוויה
טריוויה לחנוכה

משחק זיכרון מופלא

המשחק המוכר והאהוב ג'אנגל ספיד מגיע במהדורה חדשה המותאמת לילדים קטנטנים! בלב הג'ונגל האריה נרדם – זה הזמן להציל את החיות! עליכם להשתמש בזיכרון ובמהירות כדי להיות הראשונים שאוספים כמה שיותר אריחים של חיות, לפני שהאריה מתעורר!

איך זה עובד? הניחו את הטוטם במרכז השולחן, ערבבו את אריחי החיות והניחו אותם סביב הטוטם עם הפנים כלפי מטה, כל שחקן מקבל גם אריח אישי הפוך עם דמות של חיה. השחקנים פותחים בתורם אריח לפי בחירתם, כך שהוא חשוף לכולם. כאשר האריח חשוף, כל השחקנים צריכים להיזכר היכן נמצא אריח עם אותה הדמות בין האריחים ההפוכים המפוזרים סביב לטוטם. השחקן הראשון שחוטף את הטוטם ומניח על אריח הפוך עם אותה הדמות של החיה והוא זכר נכון – זוכה בשני האריחים. אם השחקן הצביע עם הטוטם על אריח שבו דמות חיה אחרת הוא נכנס באופן זמני להקפאה, הופך בחזרה את האריחים ולא יכול לחטוף את הטוטם עד שתתבטל ההקפאה. ביטול ההקפאה מתבצעת באמצעות חשיפת האריח האישי של השחקן שנמצא בהקפאה לכלל השחקנים. בכל פעם ששחקן חושף אריח ובו חלק מדמות האריה, הוא משאיר את האריח גלוי ליד הטוטם. המשחק מסתיים כאשר אריח האריה הרביעי והאחרון נחשף – והאריה מתעורר. השחקן שצבר את מירב האריחים עד השלב שהאריה מתעורר, מנצח את המשחק. למשחק עוד שתי גרסאות לילדים בגילאים גדולים יותר.

עוד משהו: המשחק מתאים לגילאי 4 ומעלה. 2-4 שחקנים.

על הכיס: 90 שקלים, ברשתות וחנויות הצעצועים המובחרות: טויס אר אס,  צעצועי הפיראט האדום, סקאל, סטימצקי, צומת ספרים, כפר השעשועים, הפנינג, עידן 2000, מאמא יוקרו וביג טויז. להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות. פרטים נוספים באתר Foxmind.co.il

משחק קופסה
ג'ונגל ספיד

שעונים צבעוניים לילדים

לילדים המעט-בוגרים יותר שבחבורה, אפשר לקנות שעונים "כמו של גדולים" של פליק פלאק, מותג הצעירים מקבוצת סווטש. הפליק פלאק מלמד את הילדים לקרוא שעון מאז 1987. זהו השעון הראשון אשר תרגם את הרעיון של אמירת השעה בצורה נגישה וחווייתית. כל סדרת השעונים מגיעה עם גוף שעון אלומיניום חזק, זכוכית מינראלית, עמידות בפני זעזועים ומים ומנגנון שוויצרי איכותי.

על הכיס: החל מ- 199 ₪ עד 249 ₪ ברשת סווטש

שעון ילדים
שעוני פליק פלאק לילדים

לעוף על הפיג'מות

עכשיו, כשנעשה קריר בלילות, הקטנטנים אוהבים עוד יותר להתפנק בפיג'מות חמימות. השוק מציע שלל דגמים עם הדפסים ודמויות אהובות, כמו באטמן, וונדר וומן, הלו קיטי, נסיכות ועד פיג'מות המגיעות עם גלימות או חצאיות לקטנטנות.

על הכיס: 59 שקלים ברשת SELECT

פיג'מה
פיג'מה עם גלימה. סלקט

 

ערכות יצירה

"חנוכיה לי" – ערכה ליצירת חנוכיה, כד וסביבונים. הערכה כוללת גבס, מכחול ושישה צבעי גואש לא רעילים.

עוד משהו: מתאים לגילאי 3 ומעלה.

על הכיס: 24.90 שקלים ברשת טויס.אר.אס

ערכת יצירה

 

 

כרטיסיות משחקות לחנוכה

36 כרטיסיות רב פעמיות עם פעילות מיוחדות לחנוכה, כולל טוש מחיק וכרטיסיות מחיקות למשחק חוזר. על כל כרטיסיה שאלה, שאת התשובה עליה מציירים באמצעות הטוש המחיק ומשלימים את הציור על הכרטיסייה. עונים על כל השאלות, מוחקים את כל התשובות ו….מתחילים הכל מהתחלה!

עוד משהו: מתאים לגילאי 4 ומעלה

על הכיס: 19.90 שקלים ברשת טויס.אר.אס

כרטיסיות משחק
כרטיסיות משחק לחנוכה

 

מטבח לקטנטנים

אחת המתנות הבלתי-נשכחות היא מטבח כמו של גדולים. זירה אחת שבה הקטנטנים יכולים להשתעשע בכלי אוכל, בישול ואפייה, ממש כמו של המבוגרים שבמשפחה. מטבח עץ לילדות ולילדים הוא בדיוק העמדה המתאימה לחגוג את חנוכה עם הכנת כאילו-לביבות אפויות, סופגניות ושאר ירקות.

על הכיס: 299 שקלים, ברשת הילדים והנוער עצמל'ה

מטבח לילדים
מטבח לקטנטנים. עצמל'ה (צילום:ישראל כהן)

בובת תינוק אינטראקטיבית

בובת התינוק האינטרקטיבית של בייבי בורן מבית "אילנית שיווק צעצועים", היא ממש כמו תינוקת אמיתית. הבובה בוכה עם דמעות אמיתיות, אוכלת, שותה, ישנה, עושה צרכים ומרטיבה חיתולים ניתנת לרחצה. עיניי הבובה נפתחות ונסגרות וניתן להזיז את הידיים והרגליים של הבובה.
עוד משהו: הבובה מגיעה עם 11 אביזרים להעצמת חווית המשחק: תעודת לידה, צמיד לתינוקת וצמיד לילדה, חיתול, בקבוק, מוצץ, שרשרת למוצץ, צלחת, כפית, אוכל וסיר.

על הכיס: החל מ-199 שקלים, בחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ

בובה
בובת תינוקת

סמושי מושי: הלהיט החדש

סמושי מושי הן דמויות רכות שמטריפות את הילדים. הליין כולל אוספים של חיות מחמד שונות, לפי נושאים, פריטי מזון ואביזרים עבורן והכל ריחני ומבושם.  סמושי, מבית REDWOOD האמריקאי, הוא אחד ממותגי האיסוף הנמכרים ביותר בעולם שהפך במהירות שיא ללהיט בארצות הברית, אסיה ואירופה ועכשיו מגיע לראשונה לישראל.

הסמושים הן דמויות רכות שניתן למעוך אותן וללחוץ עליהן, וכשעוזבים הן חוזרות מיד לצורתן המקורית באופן מהפנט. דמויות הבסטיז והסמושי שואבות את השראתן  מעולם האוכל והקינוחים, הופכות למחזיק מפתחות מדליק ומגיעות בריחות מתוקים ש"בא רק לאכול אותן". הן מגיעות באריזות הפתעה מיוחדות המכילות דמויות חיות כגון יוניקורן, חתלתול, דב קואלה ועוד. יחד עם דמות החיה מגיעה הפתעה נוספת – דמות "בסטיז", המתכתבת עם הסמושי שבאריזה.  הסמושי מגיעים בדמויות בנפרד, או במארז מיוחד ובו פריטים בלעדיים. המארז מגיע בקופסת בנטו, קופסת אוכל יפנית ובו מדבקות, תגי שם וכן דמויות סמושי ייחודיות אך ורק למארז זה, שהופכים את החוויה למושלמת.

על הכיס: 14.99 שקלים, בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות ובאתר החדש פלפוט אונליין

סמושי
סמושי. דמויות רכות בטירוף

 

 

משחקי אמבטיה

אין כמו משחקים וצעצועים כדי להנעים את הזמן באמבטיה. ערכת דייג, חיות צפות שניתן להדביק לדפנות האמבטיה ותמנון משפריץ של המותג NUBY הם רק חלק מהמשחקים שיוכלו לשדרג את חוויית הרחצה ולהפוך אותה לכייפית מתמיד.

על הכיס: תמנון משפריץ – 55 שקלים, ערכת דייג – 49.90 שקלים וחיות צפות – 65 שקלים, ברשתות השיווק המובחרות

משחקי אמבטיה
חיות צפות, תמנון משפריץ וערכת דייג. NUBY

 

פטריות הצבע

משחק פטריות ענק המותאם לפעוטות המסייע לתיאום עין-יד, זיהוי צבעים, מוטוריקה ודמיון. מטרת המשחק היא להניח את הפטריות בהתאמה לצבעוניות שבכרטיס הדגם על פי המקומות המסומנים בעיגול. איך משחקים? בוחרים כרטיס דגם וממקמים אותו בגב לוח המשחק. לפי הכרטיס שבחרתם יש להניח את הפטריות בהתאמה לפי הצבעים.

עוד משהו: המשחק מיועד למשתתף אחד בגיל 2+

על הכיס: 76 שקלים, בחנויות הצעצועים והמשחקים המובחרים ובאתר קודקוד

משחק קופסה
משחק קופסה. פטריות הצבע

 

מהיר ועצבני

אקשן, מהירות ואדרנלין ב-360 מעלות! מטרת המשחק – להיות בעל המכונית האחרונה שממשיכה להסתובב בזירה. איך משחקים?

ממקמים את המסלול על משטח ישר. כל משתתף בוחר מכונית ועכשיו אתם מוכנים לקרב! משכו לאחור את המכוניות עד לנקודת ההזנקה שבקצה כל מסלול ושחררו את המכוניות בו זמנית. המכונית האחרונה שממשיכה להסתובב בזירה היא המנצחת בסבב!

עוד משהו: המשחק מיועד ל-2 משתתפים בגילאי 3+

על הכיס: 90 שקלים, בחנויות הצעצועים והמשחקים המובחרים ובאתר קודקוד

משחק קופסה
מהיר ועצבני. קודקוד

הקרב בזירה

מטרת המשחק היא להיות בעל הסביבון האחרון שמסתובב בזירה והראשון שיזכה ב-10 נקודות. איך משחקים? כל משתתף בוחר צבע, לוקח סביבון וניצרה באותו הצבע שבחר ומתיישב מול תחנת השיגור התואמת לצבע. ממקמים את סמן הניקוד של כל אחד מהשחקנים בספרה 0 ומתחילים. משחילים את הנצרה לתחנת השיגור כששיני הנצרה מכוונים למרכז התחנה. לאחר מכן מניחים את הסביבון במגרעת שבבסיס תחנת השיגור. סופרים עד 3 ואז כל אחד מושך את הנצרה שלו במהירות. הסביבונים מזנקים לזירה ומתנגשים זה בזה עד שנשאר סביבון אחד בזירה. הסביבון האחרון שנשאר מזכה את המשתתף בנקודה אחת.

עוד משהו: המשחק מיועד ל-2-4 משתתפים בגילאי 3+

על הכיס: 60 שקלים בחנויות הצעצועים והמשחקים המובחרים ובאתר קודקוד

היכון, הכן רוץ!