כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

אתר אופנה חדש לילדים

אתר הנעליים הישראלי STEP IN מתרחב ומציע גם מותגי אופנה לכל המשפחה. הצצה
סולוג
סטאפ איט. סולוג לחורף 2019. צילום: עדי עוזיאל

אתר הנעליים הגדול בישראל – STEPIN, המאגד תחתיו מעל  1,500 דגמים בקטגוריות נעליים שונות, מתקדם בצעדי ענק וחולש גם על תחום האופנה. באתר תמצאו מאות דגמי נעלי ספורט, נעלי נוחות, סניקרס, נעלי עקב, נעלי מטיילים, נעלי אופנה, נעלי הליכה, נעלי ילדים ועוד של מותגים מקומיים ובינלאומיים. השבוע ישיק האתר גם מותגי אופנה לנשים, גברים וילדים, הראשונים מבניהם הוא מותג האופנה הבינלאומי "לי קופר" ומותג אופנת הילדים סולוג.

סולוג
סולוג. צילום: נועם נכון

שירות מיוחד: "לא משלמים לפני שמודדים"

קולקציות האופנה החדשות באתר, כוללות מגוון  פריטים במחירים מיוחדים לאתר. כך למשל, תמצאו סריגים לילדים החל מ-29.90 ₪, חולצות לילדים החל מ-24.90 ₪, מעילים לילדים החל מ-79.90 ₪, ג'ינסים לילדים החל מ -39.90 ₪ מכנסי גי'נס לנשים החל מ-129.90 ₪, מכנסי גי'נס לגברים החל מ-199.90 ₪ חולצות לאישה ולגבר החל מ- 69.90 ₪ ועוד.

כדאי לדעת: האתר יכלול באופן קבוע מבצעים, הטבות והנחות משמעותיות למותגי האופנה לי קופר וסולוג. בנוסף, באתר יהיה ניתן למצוא קולקציות מעונות קודמות ופריטים ייחודים שלא ניתן להשיג בחנויות הרשת.

עוד משהו: גם מותגי האופנה לי קופר וסולוג ייהנו מהשירות החדש של האתר – "לא משלמים לפני שמודדים", המאפשר הזמנת פריטים בהזנת כרטיס אשראי בלבד, ללא חיוב במעמד ההזמנה. הפריטים מגיעים עד 3 ימי עסקים באמצעות שליח או לוקר לבחירת הלקוח ומרגע קבלת החבילה ניתן להחליט אילו פריטים רוכשים ואילו פריטים מחזירים. השירות החדש מאפשר ללקוח 72 שעות בהם יוכל למדוד ולבחור את הפריטים ולהחליט מה מתאים לו ומה לא.

איך מתבצע תהליך ההחזרה? באמצעות לחיצה על לינק אשר נשלח ללקוח ב SMS, מסמנים את הפריטים שרוצים להחזיר ובוחרים בשיטת ההחזרה:  איסוף  על ידי שליח או החזרה באמצעות אחת מ- 150 נקודות מכירה בפריסה ארצית מלאה – מרגע סימון המוצרים להחזרה, יש ללקוח עוד 48 שעות נוספות עד הביצוע הפיזי של ההחזרה ( על ידי שליח/ באמצעות אחד הסניפים), והחיוב יתבצע רק על הפריטים שהלקוח מעוניין להשאיר אצלו.

תתחדשו! משלוח עד שלושה ימים

אתר האופנה מציע חוויית קנייה ידידותית ופשוטה בשילוב שירות אמין ומהיר. האתר יספק את המוצרים עד 3 ימי עבודה, באמצעות שליחות עד הבית או איסוף מלוקר לנוחיות הלקוח ובקרוב אף בכל אחת מ-150 נקודות המכירה. המשלוח ללא תשלום לרכישה מעל 200 ₪ – עד הבית. החלפתם תתאפשר עד 365 ימים באחת מתוך 150 חנויות הרשת של גלי או ניין ווסט.

לאתר Stepin