כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

כך תבחרו תחפושת לילדים

האם לקנות תחפושות לפורים בחנות תחפושות בארץ, להזמין מחו"ל או אפילו להכין לבד? ומה עושים כשהילד מסרב להתחפש? מדריך התחפושות
פורים, פלמינגו
פורים נוסח פלמינגו קידס. צילום: נדיה סול

אם בעבר התחפושות נעו על הציר שבין נסיכה, אינדיאנית לבין סופרמן וסמי הכבאי, הרי שבשנים האחרונות גם לתחפושות של הקטנים ביותר בחבורה יש אג'נדה.

יש הורים שמתחילים לתכנן את התחפושות כבר בתחילת דצמבר, מיד אחרי שמסתיים ברשת כל הטירוף של ליל כל הקדושים וניתן להשיג תחפושות מצוינות ומקוריות במחיר מוזל. זהו רעיון אדיר, אבל יש סיכוי שעד שהתחפושות יגיעו לישראל, הילדים כבר יחליטו על תחפושת חדשה.

כך או כך, פורים הוא בדיוק הזמן לתת דרור לחלומות הכי פרועים וללבוש צורה ולו ליום אחד בשנה.

אז מה מחכה לנו בחנויות התחפושות לקראת פורים 2019?

בגזרת הלהיטים השנה נמצאות תחפושות של חד קרן, דמויות הבובות הפופולאריות LOL, דמויות Freestyle פסטיגל לצד תחפושות של סדרת הטלוויזיה בית הנייר ומשחק המחשב שכבש את העולם פורטנייט. לצד אלו הלהיטים הנצחיים של דיסני, מארוול ותחפושות של כוחות הביטחון שוטר, חייל ומכבי אש ימשיכו להיות מבוקשות.

אחד האתרים המובילים בתחום, "שושי זוהר" המציע קטלוג ובו מגוון הצעות קלאסיות לתחפושות (אביר, כבאי, שלגיה ומעודדת) וגם את המלאי העדכני – תחפושות של זומבי המפחידים, לוחמי נינג'ה קשוחים, מתאבקים וגיבורי על כמו ספיידרמן, סופרמן ובאטמן. דרך אגב, לא חייבים להיות בן כדי להתחפש לספיידרמן, שושי זוהר מציעה גם תחפושת עם חצאית בצבעים המסורתיים של איש העכביש. וכמובן, אם תרצו, תמיד תוכלו להתחפש לכוכבי הפסטיגל. נועה קירל, מאחוריך.

גם "ברוריה" – חנות התחפושות המפורסמת בדיזנגוף סנטר מציעה לכם מגוון תחפושות איכותיות לקטנים ולמבוגרים. ולא רק תחפושות אלא גם פאות, אביזרים ופרטי לבוש שונים שישדרגו כל הופעה בין אם מדובר בשבוע תחפושות בכיתה, כשכל אחד בוחר להתחפש לחיה או לבוא בכובע או משקפיים מצחיקים לבין ההורים שהולכים לבלות במסיבה.

תחפושות לפורים נמכרות גם בחנויות צעצועים שונות קרוב לביתכם או רשתות כמו "עידן 2000", "טויס-אר-אס" או "כפר השעשועים", שם ניתן להשיג תחפושות ואביזרים בטווח מחירים בין 20 ל-200 ש"ח. כמו כן, אל תשכחו להוסיף צבעי פנים או נצנצים להשלמת הלוק של התחפושת. לפעוטות תמצאו תחפושות של פירות וחיות גם ב"קרטר'ס".

גם באתר העולה TERMINAL-X תוכלו למצוא מגוון תחפושות, תלבושות ואביזרים במחירים נוחים. רשת SELECT צוהלת ושמחה לכבוד חג פורים וגם היא מתאבזרת במגוון רחב של תחפושות ואקססוריז מדליקים וצבעוניים לילדים: מנסיכות קסומות עם כתרים מפוארים, דרך מיני מאוס עכברית לרקדניות ופרפרים. בין הפריטים ניתן למצוא שלל חצאיות טוטו בצבעים, שרביטים, כנפיים, כתרים, בגדי גוף ועוד (טווח המחירים: 9.90- 79.90ש"ח).

תחפושות פורים לילדים
מימין לשמאל: פיראט בטויס אר אס, חיפושית בטויס אר אס, כיפה אדומה בטויס אר אס, מרשל מפרץ ההרפתקאות בטויס אר אס ובייבי שריף ברשת זברה. צילומים: יח"צ ורודריגז
תחפושות פורים לילדים
פירות או לא להיות. קרטר'ס
תחפושות פורים לילדים
מימין לשמלא ובכיוון השעון: קרנף בקרטר'ס, פו הדב בטויס אר אס, קופיף בקרטר'ס, נמר בקרטר'ס, צפרדע ברשת ביג שופ, דינוזאור בקרטר'ס, אריה בקרטר'ס, כלב דלמטי בקרטר'ס. צילומים: יח"צ, טל טרי

 

תחפושות פורים – עשה זאת בעצמך

אבל מה עושים אם הילד רוצה להתחפש למשהו שלא קיים בחנויות? או שחשבתם ביחד על תחפושת משותפת? גלו מעט יצירתיות ומתברר כי בעזרת בדים, תכשיטים, פאות ישנות ואפילו צמר גפן או צעצועים אפשר להרכיב תחפושת מקורית ומעניינת. להלן כמה דוגמאות:

אמבטיית קצף: מנפחים גלגל הצלה ישן ולובשים אותו סביב המותניים. מנפחים בלונים לבנים ומדביקים אותם לגלגל מכל הצדדים. אפשר להוסיף גם מגבת קטנה וכובע רחצה.

טורנדו: חישוק פלסטיק, טי-שרט ומכנסיים בצבע שחור, כפפות שחורות או אפורות, 2 מטר טול בצבע שחור, מספריים, סיכות ודבק. מדביקים טול לחישוק, מלבישים אותו על הכתפיים וממשיכים לעטוף סביב.

חתול או עכבר: בגדים בצבע אחיד (שחור או לבן) זנב תואם שאפשר לקנות בכל חנות לאביזרי מלאכה, אוזניים מלבד בצבע תואם מודבקים לכובע או קשת לשיער, צבע פנים שחור בשביל האף והשפם.

רוח רפאים: כובע גרב, מסכת משקפיים, סדין לבן עם חורים לעיניים וידיים.

♦ להשראות, רעיונות והמצאות – תוכלו לגלוש להנאתכם כאן.

 

פורים, פלמינגו
פלמינגו קידס. צילום: נדיה סול

מה עושים כשהילד מסרב להתחפש?

ילדים קטנים ותינוקות לעתים מפחדים מהתחפושת ולא מוכנים לשתף פעולה. כהורים, עליכם להחליט – האם באמת תרצו שהילד יהיה מחופש בכל מחיר או שאולי כדאי לוותר. כמו שאומרים – מוטב לבחור את המלחמות שלכם איתם. ובינינו, לא בטוח שחג הפורים הוא הזמן לוויכוחים ומריבות. שחררו, חברים! הרשו להם להתלבש כרצונם, בכל זאת, לא כל יום הוא פורים. כמובן שלפני שממהרים להסיק מסקנות ולהעביר הלאה את התחפושות, מוטב לנסות להסביר להם ולהראות להם שזו בסך הכול תחפושת, ומדובר בתהליך כייפי ומהנה. נסו גם אתם ללבוש תחפושת כדי להיכנס לאווירה הפורימית.

למתחילים, מומלץ שהתחפושת הראשונה תהיה מורכבת מפריטי לבוש רגילים, למשל התחפושת של בוב הבנאי – אוברול ג'ינס וחולצה מכופתרת משובצת. על הבגדים הרגילים מוסיפים אביזרים – חגורת כלים וקסדה. בכלל, קסדה, כובע או מסכה זה סיפור נפרד – לא כל ילד יסכים מרצונו ללכת עם כובע על הראש או עם המסכה על הפנים (שמגבילה את שדה הראיה ויכולה פשוט להפחיד). במקרה כזה פשוט לכו עם רצונותיו, וותרו על המסכה/כובע אבל אל תהססו להציע לו אותה שוב במהלך החגיגה.

רוצים לקבל שובר לתחפושת במתנה? היכנסו לפעילות בפייסבוק