כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מטפלת חדשה: הסימנים שעל הקיר

בתהליך ההיכרות הראשונית והראיון עם מטפלת חדשה, כדאי לשים לב למספר דברים חשובים. נורות אדומות שכדאי לראות
למה חשוב לשים לב בבחירת מטפלת? אילוסטרציה: שאטרסטוק

נורות אדומות שכדאי לשים לב אליהם בתהליך היכרות המטפלת

קושי בקביעת מועד פגישת ההיכרות

ביטול ברגע האחרון, יותר מביטול אחד, יותר משינוי אחד בשעה או כל קושי אחר לקבוע להיפגש פעם ראשונה הם סימנים לחוסר עניין וחוסר רצינות מצד המטפלת.

חוסר זמינות טרם הפגישה

חוסר מענה בטלפון מספר פעמים או חוסר מענה להודעת טקסט יותר מפעם אחת הן תכונות מרגיזות אך בלתי ניתנות לשינוי. קחו בחשבון שאם למטפלת המיועדת ישנן אחת מהתכונות האלה, כנראה שגם תתנהל כך בעבודה עם המשפחה.

ריבוי דרישות 

בקשות ודרישות מרובות בנושא שכר, תנאים ושעות נוספות או הצהרות על אי ביצוע תפקידים מסויימים כמו בישול, סידור הצעצועים ומקלחות, מצביעים על מטפלת קשה לריצוי וקטנונית עם ראש קטן.

אי רצון להתחייבות לתקופה המבוקשת

חובה עליכם לדרוש התחייבות לתקופה מוגדרת מראש. בין אם זה חודש או שנה (וכדאי לא לדרוש יותר משנה) המטפלת צריכה להיות מסוגלת להתחייב אל המשפחה כפי שאתם מתחייבים אליה. חוסר התחייבות משמע חוסר רצינות וחשש לסיום מוקדם של העבודה עם המטפלת.

מתן תשובות קצרות 

מראה על חוסר סבלנות והסתרת מידע. מטפלת נאמנה ומנוסה תתן את כל הפרטים ותענה על כל השאלות בפירוט ובגאווה.

איחורים 

איחור הגעה לפגישת היכרות בהכרח משליך על איחורים נוספים לבוא. מטפלת כזו עלולה לאחר לאיסוף בגן או לא להגיע בכלל.

דרך הגעה נוחה למקום העבודה 

חשוב מאוד לבדוק את המרחק שהמטפלת עוברת כדי להגיע לביתכם. אם לוקח לה זמן רב להגיע אליכם, רוב הסיכויים שלא תעמוד בכך לאורך זמן.

מטפלות צעירות

סטודנטיות, חיילות משוחררות או לפני צבא יכולות להישאר עם המשפחה שנים רבות. אבל חשוב לוודא מראש תכניות עתידיות כגון תקופת מבחנים, פסיכומטרי, טיסה לחו"ל או התחלת לימודים. ככל שתדעו מראש, כך תוכלו להתכונן בהתאם ולא להיתקע בלי עזרה.

הטיפים באדיבות רונה שריג, מנכ״לית סיטר קול – שירותי בייביסיטר ומטפלות

לאתר sittercall

כך תבחרו נכון מטפלת  >>