כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

איך שומרים על ציפורניים חזקות ומטופחות?

ציפורניים חלשות ושבירות הן תופעה שכיחה אחרי לידה. איך אפשר לחזק אותן בעצמך בבית ועוד טיפים להשגת כפות ידיים מטופחות עם ציפורניים חזקות. חזקי ואמצי
כך תשמרי על מראה כפות ידיים מטופח. צילום באדיבות אססי פרופסיונל

כפות ידיים מטופחות עם ציפורניים מסודרות למשעי, הן מחזה מלבב. כדי לגרום לציפורניים להיראות בריאות וחיוניות, חשוב לשמור על תזונה מאוזנת ולהקצות זמן לטיפוח הציפורניים. נכון, הזמן הוא מצרך יקר עבור אמהות, אך אם תקדישי לטובת הטקס 2-3 דקות לפני השינה, עד מהרה תופתעי לטובה מהתוצאות. הטקס, ברובו, מבוסס על עיסוי יומיומי של אזור הציפורניים והעור סביבן תוך שימוש בשמן ייעודי, סרום, מחזק ציפורניים וכדומה. ציפורניים מפוצלות, עייפות, חלשות או פגומות, בשילוב לק מתקלף הן בדיוק המקרה שעלייך להיזהר ממנו. ויפה שעה אחת קודם.

הכירי שחקני חיזוק שיוכלו לסייע בדרך לציפורניים חזקות:

1.     מחזק, שמן וסרום ציפורניים
הציפורניים עשויות מחלבון הקרטין וחשוב להזין אותן. שלמות הציפורן תלויה במקרים רבים בלחות שהיא מכילה. לכן אם הציפורן תזכה לטיפול נכון, מצבי התפצלות ושבירה עלולים להימנע.

מה עושים? נסו לאמץ מנהג ובו תעניקו לחות נחוצה לציפורניים ולעור סביבן (קטיקולה). תכשירים ייעודיים כמו: מחזק ציפורניים, סרום, פריימר או שמן המיועדים להזין ולשמור על מרקם הציפורן. לעתים מדובר בגרסאות שונות, מרקמים שונים אך בתכלית זהה: הזנה וחיזוק הציפורניים.

כדאי לדעת: רוב התכשירים מבוססים על מריחה יומיומית מבלי להסיר כל פעם מחדש את התכשיר. ישנם גם תכשירים המחייבים מריחה אחת ליום תוך הסרה כל פעם מחדש ומריחה מחודשת.

מדוע זה לא תמיד עובד? רוב התכשירים מעושרים בקלציום (סידן) ומאפשרים חדירה אל "מיטת" הציפורן ויוצרים חיזוק. אך זהו חיזוק חיצוני בלבד, שכן הציפורן ניזונה מבפנים בדיוק כמו השערה, כך שלתזונה מאוזנת יש השפעה ישירה על מראה וחוזק הציפורניים בדיוק כמו בשיער.

2.    מה שלא עושה הטבע, עושה הג'ל
אחד הטרנדים הבוערים בשנים האחרונות בעולם הקוסמטיקה שמור לגרסת הג'ל. טיפול ג'ל קולור, אשר עמידותו עד כשלושה שבועות ללא צורך להחליפו. הג'ל לק הוא מהווה ציפוי לציפורן ואינו מוסר בבית, רק אצל קוסמטיקאית.

3.    מהמטבח אל כף היד
תמיד אפשר לנסות את הפטנט של סבתא: לטבול את כפות הידיים בשמן זית חמים, במשך כעשרים דקות; הפטנט יחזק מאוד את הציפורניים, משמן את העור, ומחדיר לידיים המון לחות.

מימין לשמאל ובכיוון השעון: שמן הזנה ביוטי קייר, שמן OPI, פריימר (סרום) לציפורניים של קרליין (בסופר-פארם), מחזק millionails של אססי, מחזק ציפורניים אורלי, מחזק ציפורניים סאלי הנסן, שמן לריכוך העור ביו סקפלצ'ר, תכשיר לחיזוק ושיקום ציפורניים CND, קרם שיקומי לעור ביו סקפלצ'ר, שמן מזין לציפורניים של SABON ואבופלקס קוקטיל-אויל טו גו OPI. צילומים: מוטי פישביין ויח"צ
מימין לשמאל ובכיוון השעון: שמן הזנה ביוטי קייר, פריימר (סרום) לציפורניים של קרליין (בסופר-פארם), שמן OPI, מחזיק ציפורניים של תפוח (בסופר-פארם), מחזק ציפורניים אורלי, מחזק ציפורניים סאלי הנסן, מחזק millionails של אססי, תכשיר לחיזוק ושיקום ציפורניים CND, קרם שיקומי לעור ביו סקפלצ'ר, שמן מזין לציפורניים של SABON ואבופלקס קוקטיל-אויל טו גו OPI. צילומים: מוטי פישביין ויח"צ

 

 

כך תשמרי על כפות ידיים מטופחות

  •  כבוד לקרם ידיים! שטיפת ידיים לעתים תכופות נהדרת להיגיינה האישית אך מייבשת את עור כפות הידיים. וכפות ידיים יבשות יוצרות מראה מבוגר ולא אסתטי. מה תעשי? הקפידי למרוח אותן בכל הזדמנות בקרם הגנה והזנה, מומלץ קרם ייעודי לכפות הידיים. הקרם יהווה סוג של חיץ בין כפות הידיים למים. טיפול שוטף וקבוע בקרם, ימנע את הנזק המצטבר ואף יאט את קצב הזדקנות העור.
    טיפ: הניחי קרם ידיים ליד כיור השירותים וכיור המטבח.
    טיפ 2: בעת שטיפת הידיים השתדלי לא להניח את גב כף היד מתחת לברז, אלא רק את חלקה הפנימי למען מזעור נזקי היובש.
  •  בלי מגע ישיר עם חומרי ניקוי! מומלץ להימנע ממגע ישיר של כפות ידיים עם חומרי ניקוי, מסבון ועד לאקונומיקה; חומרי הניקוי פוגעים בעור ובציפורן, נזק מיידי או ארוך טווח נגרם לכפות הידיים. הדבר מזכיר קצת את המחשבות על הפנסיה – ככל שנקדים לדאוג, לטפח ולמנוע, ככל שנתבגר הנזק לא יהיה כל כך גדול ומשמעותי.
    טיפ: השתמשי בכפפות דקות בזמן שטיפת כלים והתעסקות עם חומרים כימיים.
  •  הקפידי למרוח שכבת בסיס: מומלץ למרוח תמיד לק בסיס באופן קבוע לפני מריחת לק, המקשר בין הציפוי הטבעי של הציפורן לבין הלק הנבחר. לק הבסיס ישפר את עמידות הלק ויקטין את הצורך של הסרת הלק בתדירות גבוהה.
כך תשמרי על מראה כפות ידיים מטופח. צילום באדיבות אססי פרופסיונל
עם טיפול מדויק לציפורניים ולעור סביבן, גם כפות ידייך יוכלו להיראות כך. צילום באדיבות אססי פרופסיונל

ייעוץ מקצועי: מדריכה ראשית של מותג הלקים OPI, ד"ר קלרה קרבלניק בעלת חברת הקוסמטיקה ד"ר קרבלניק ואיילה עובד מנהלת תוכניות לימוד ברשת נייל- סטודיו