כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

שאלון אמאל'ה: ג'ני צ'רווני

הדוגמנית ומעצבת הפנים ג'ני צ'רווני, אמא לאמילי בת השלוש וחצי, עונה על שאלון בייבילנד
אמא אוהבת ששמה גבולות. ג'ני צ'רווני (צילום: עידו לביא ל-ICE CUBE)

ג'ני צ'רווני מאנה (35), אמא לאמילי (3.5), פרזנטורית רשת האופנה ICE CUBE, דוגמנית ומעצבת פנים, משתפת אותנו בתשובותיה לשאלון בייבילנד:

המשפט שהכי מתאר אותי כאמא: "אמא שאוהבת מאוד אך גם שמה גבולות"

עד כמה את נוכחת בחיי הילדה? "נוכחת מאוד. אני התרנגול שלה שמכריז על שעת "זריחת השמש" דרך הגן, חזרה מהגן, פעילות אחר הצהריים, ארוחת ערב ומקלחת, ואז גם זו שמספרת סיפור לפני שינה ומשכיבה לישון"

הרגע הכי מרגש שלי כאמא: "יש שניים כאלה: כשהיא נולדה, קודם כל. אין שום דבר שישווה להרגשה הזאת של לראות את הפלא שצמח בתוכך הופך לדבר מוחשי. הפעם השנייה הייתה בחיסון הראשון שלה, כשהיא פרצה בבכי ואני ביחד איתה. תחושה חזקה, אולי הכי חזקה, של שתיים שהן אחת."

"בחיסון הראשון שלה פרצתי בבכי ביחד איתה". ג'ני ובתה אמילי, צילום: לירן מור

מה הייתי רוצה שילדיי ייקחו ממני? "את הכריזמה, את היכולת להכיל, אמביציה וסקרנות."

מה אני הכי אוהבת לעשות עם אמילי? "הכל, אבל הכי הרבה ריקודים ומשחקי פעילות פיזית"

האם תמליצי לילדייך להיכנס לשואו ביז אם ירצו? "פחות, למרות שאני רואה שאמילי מאוד אוהבת במה. אני מקפידה להראות לה עולמות נוספים כדי שתהיה לה אפשרות בחירה."

ספרי לנו על רגע משפחתי מצחיק שחוויתם. "אמילי ואני שיחקנו מחבואים עם אבא רוני. הוא התחבא לנו, ואנחנו ברחנו לו. לקח לו המוווון זמן לקלוט."

הטיפ שלי לאמהות אחרות: "לא לשכוח בכל גיל – שילד הוא ילד, במיוחד כשיש עוד ילדים במשפחה. יש נטייה לחשוב שהילד, שלפני הגעת צאצא חדש היה קטן, פתאום הפך לבוגר ולאחראי – בעצם, הוא עדיין ילד."