כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

רומי אבולעפיה מדגמנת הריון

השחקנית רומי אבולעפיה מתכננת ללדת את בנה הבכור בלונדון. בינתיים, קפצה לישראל לדגמן את קולקציית החורף של אבישג ארבל. ראיון על ההריון הראשון
רומי אבולעפיה, אבישג ארבל
רומי אבולעפיה מצטלמת למעצבת אבישג ארבל. צילום: תום מרשק

רומי אבולעפיה (33), שחקנית, דוגמנית ועורכת, נשואה לבן גלעדי (מפיק טלוויזיה וקולנוע ובנם של המפיק אביב גלעדי והשחקנית חנה לסלאו) ומתגוררת בלונדון בשנים האחרונות. היא משחקת בסדרה חדשה שמבוססת על סיפורו של גואל רצון, שתעלה בקרוב ברשת.

באחרונה הגיעה לביקור ארצישראלי, במהלכו הצטלמה לקמפיין החורף של מעצבת בגדי ההריון אבישג ארבל. כהריונית אנונימית בסמטאות לונדון, פתאום לחשוף את ההריון בפומבי ומול עדשת המצלמות, זה ודאי קצת מדגדג בבטן ובלב.

רומי אבולעפיה
מדגמנת הריון. אבולעפיה. צילום: תום מרשק

אנרגיה גברית חדשה בבית

"הרגע שבו גילינו שמדובר בבן הייתה משונה", סיפרה רומי. "לכאורה לא הייתה ציפייה ספציפית לבת אבל כשראינו בסריקה שזה בן – שנינו הסתכלנו אחד על השנייה ועשינו קולות של התלהבות שהיה ברור לשנינו שהם מזויפים. אחר כך ניסינו להבין מה אנחנו באמת מרגישים והבנו שבשביל בן מדובר בשיקוף עצמי ובשבילי מדובר בעוד אנרגיה גברית בבית, גבר חדש שאולי יעמוד ביני לבין בן זוגי. כמובן שמאז אנחנו שמחים ושלמים שזה בן ומצפים בקוצר רוח לפגוש את החמוד הקטן. "

רומי אבולעפיה
קולקציית חורף של אבישג ארבל

לידה טבעית?

"עשיתי קורס הכנה ללידה לפי שיטת "לידה פעילה" של של ג'נט בלסקז", שיתפה. "ג'נט היא מיילדת ודולה שמשנות ה-70 מחנכת מחדש לחשוב על לידה כתהליך טבעי ולא רפואי. הפעילות שלה בבריטניה הובילה לכך שבימינו המערכת הציבורית מציעה ליולדות את האפשרות ללדת בבית או במרכז לידה בחינם. בין אם אני אלד באופן טבעי או לא, היה מרשים לראות אותה מדברת על תהליך הלידה מקרוב ולקוות לקחת מעט מהביטחון שהיא משרה איתי ללידה."

רומי אבולעפיה

רומי אבולעפיה

 

רומי אבולעפיה

 

רומי מתכננת ללדת בלונדון, בבית חולים שקרוב לביתה בשכונת נוטינג היל. נאחל לה לידה קלה ובהצלחה 🙂