כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

עוברים לשעון קיץ: 5 סיבות לשמוח

השבוע השעון עובר לשעון קיץ ואנחנו מפסידים שעה אחת בלילה. למה בכל זאת השינוי טוב להורים?
לא לשכוח לכוון שעונים

מתבאסים שאתם הולכים לישון ביום חמישי שעה אחת פחות? תחשבו שוב ותגלו למה שעון הקיץ דווקא טוב לכם, בעיקר אם יש לכם ילדים קטנים.

  1. הילדים מתעוררים יותר מאוחר – נמאס לכם שהילדים מעירים אתכם בחמש לפנות בוקר? החל ממחר הם יתעוררו בשעה שש ואתם בעצם מרוויחים שעת שינה.
  2. שעות אחר הצהרים מתארכות – סופסוף אפשר ללכת לגן השעשועים מיד אחרי הגן ולבלות שם ממש עד שעת ארוחת הערב, ולא למהר הביתה כי מחשיך מוקדם.
  3. אפשר לצאת לטייל – שעון הקיץ מסמל את הפרידה מהגשם, מהרוח וממזג האוויר הקריר. עכשיו זה הזמן לצאת לטיולים בטבע או אפילו סתם בשכונה. מהרו! עוד מעט מגיע השרב של הקיץ.
  4. הגיע הזמן להחליף מלתחה לקטנים – בואו נודה על האמת, הבגדים שקניתם לילדים בתחילת החורף כבר קטנים עליהם. איזה כיף שהגיע האביב והם יכולים להתחדש במלתחה חדשה ובמידה הנכונה. רק קחו בחשבון שעד סוף הקיץ גם הבגדים האלו יהיו קטנים עליהם.
  5. השבת נכנסת מאוחר יותר – לשומרי המסורת שביננו יום שישי מתארך ויש יותר זמן להתכונן לקראת שבת. המשמעות: גם אתם יכולים להתכבד בשנ"צ של יום שישי. אגב, גם השבת יוצאת מאוחר, אז אפשר לנצל אותה להשלים עוד קצת שעות שינה במידת הצורך.