כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

איך אפשר לעבוד מהבית ולהתפרנס מהאינטרנט?

כולנו מכירות את תחושת המחנק בתוך המרוץ הבלתי נגמר בין העבודה לבית ולילדים. מילה וינר החליטה לצאת מהמירוץ, ולהתחיל לעבוד בבית בקצב שלה מבלי לוותר על רווחה כלכלית. עכשיו היא מציעה גם לאמהות אחרות להצטרף אליה למהפך
אפשר להרוויח כסף, גם בלי לצאת מהבית (צילום: פוטוליה)

עוד בהריון, קצת לפני שנולד יאיר, הנינג'ה השני שלי, ידעתי שהתא  המשפחתי שלי נמצא בסכנה מסוימת.

כזוג צעיר, לפני שהיו לי ולאורי, בעלי, ילדים היה לנו את כל החופש בעולם וגם לא מעט כסף ליהנות מהחיים. כבר אחרי הילד הראשון הרגשתי את המעמסה הכלכלית הראשונית בתור הורים צעירים. אבל יותר מזה, הרגשתי שהזמן לעצמי נעלם לי ובכל ההתנהלות שלי עם הזמן והפנאי – הלייף סטייל שחלמתי עליו נראה הולך ומתרחק. ידענו להתנהל בצורה סבירה פלוס, אבל ה"עודף" (זמן וכסף) שהיה לפני, נהיה ללחוץ יותר וחסר.
כשאני אומרת שהתא המשפחתי שלי היה בסכנה אני מתכוונת לכך שהלחץ שנוצר הביא עמו וויכוחים וריבים שלא היו לנו קודם, בדברים קטנים וגדולים. בעלי, שאוהב לקנות ולהתפזר, לא אהב את המוד החסכני שנקטתי בו, והדבר גרר אותנו למקומות פחות נחמדים.

הנקודה היא שידעתי שאני רוצה לנהל את החיים שלי אחרת.  אני לא צריכה להיות חכמה גדולה כדי לראות שרוב אזרחי מדינת ישראל מתנהלים בדוחק כלכלי וכמעט כולנו רק שואפים לסיים את החודש.

מה עובר על הילדים כשאתם רבים לידם? כנסו לכתבה

אני רואה אמהות עייפות ומותשות שממשרה מייגעת עוברות ב-16:00 למשרת ה"להיות אמא", שזה נהדר וילדים זה שמחה – אבל פחות כשאת עייפה.

בעלי צחק עליי כשאמרתי לו שאני מתכוונת לעשות שינוי בחיים שלי ולא לחזור לעבודה אחרי חופשת הלידה. הוא היה סקפטי, כמו רבים אחרים, כשהודעתי לו באופן חגיגי שאני מתכוונת לעבוד מהבית, ולהתפרנס מהאינטרנט.

לפני 3 שנים יצאתי לדרך, עם רצון גדול להיות גם אמא לעניין וגם אישה שיש לה זמן לעצמה ולתחביבים שלה. אישה שמתפרנסת בכבוד באורח חיים רגוע יותר ונוח. התחלתי לשוטט ברחבי הרשת, ניסיתי להבין מה האפשריות שקיימות בשבילי לייצר הכנסה מהבית.

היום אני יכולה לצאת בבשורה לכל הסקפטיים והמתלבטות ולהגיד בוודאות שיש פרנסה באינטרנט.

איך עושים זאת נכון?

כשמדברים על הכנסה מהאינטרנט מתכוונים למודל כלכלה אחר ממה שהכרנו עד היום. באינטרנט, בכפר הגלובאלי, אפשר לייצר הכנסה שאינה תלוית שעות העבודה שלך. בישראל קיימים אלפי עסקים שמתנהלים מהבית (או מחוף הים), רמת ההשקעה היומית בהם הינה 3-6 שעות עבודה בלבד והתגמול הכספי גבוה, לפעמים הם מרוויחים משכורת שלא מביישת מנכ"ל בהיי-טק.

האפשרות  לעבוד מהבית, להתפרנס בכבוד ולחיות באורח חיים יותר נוח קיימת והבשורות הטובות שהיא איננה שמורה ליחידי סגולה. יחד עם זאת חשוב להבין שלא מדובר במטה קסם ליצירת הכנסה וכמו כל  דבר חדש , בהתחלה  יש צורך להשקיע  זמן  ולעיתים גם להשקיע כסף. ההכנסה יכולה להיות החל מדמי כיס או מוצרים ועד משכורת יפה.

אלו חלק מהאפשרויות לפרנסה מהאינטרנט:

מסחר באינטרנט  – למשל דרך איביי או אמאזון.

כתיבת בלוג –  באמצעות הבלוג תוכלי לקדם הצעות שונות ומגוונות שאת בוחרת ובתמורה לקבל תשלום, עמלה או מתנות. כמובן שתצטרכי לבנות לך קהל קוראים נאמן וגדול.  אם הבלוג יושב על אתר משלך, תוכלי להרוויח מפרסומות גוגל באתר .

יו-טיוב –לא כל סרטון חמוד של הילד שלך שווה מיד מיליונים אבל היום גם נערות בנות 16 פותחות ערוץ יו-טיוב וזוכות לקהל גדול שמאפשר הכנסה מכובדת מהסרטונים שהן מעלות. מקור הרווח בסרטוני יו-טיוב הוא בדרך כלל פרסומות גוגל שרצות לפני, אחרי ובמהלך הסרטון.

הקמת אתר – אתר שיש בו הרבה תנועה יכול להיות מקור פרנסה נפלא לבעליו. דרך האתר ניתן לקדם הצעות עבור תשלום או לשתול פרסומות גוגל. דוגמה טובה ומוכרת היא האתר "מתכונים בעשר דקות".

שיווק שותפים  – הרעיון הכללי הוא לשווק הצעות בתמורה לעמלות מבית העסק אותו בחרנו לשווק. קיימות דרכים מגוונות לשווק: אם למשל את מנהלת קבוצת פייסבוק תוכלי לקדם רעיונות שהם שיתופי פעולה בינך כמפרסמת לבעל העסק.

קורס אינטרנטי – יש לך ידע מיוחד, כישרון, תחביב? חשבת להכין קורס אינטרנטי? שיווק אינטרנטי הוא תחום רחב עם השפעה גדולה ונשים רבות  מחזיקות ידע שיהיה בעל ערך לאנשים אחרים. דרך העיקרון של מוצר דיגיטלי קל להבין את האפשרות להכנסה שאינה תלוית שעות – את הקורס, ההדרכה או ההרצאה הדיגיטלית שלך את מכינה פעם אחת בצורה מקצועית. מרגע זה המוצר יכול להימכר שוב ושוב, גם מעבר לגבולות של ישראל כך שהמוצר עובד בשבילך ומייצר לך הכנסה שלא תלויה בזמן שלך.

בעצם, ניתן לתרגם כל תחביב, כישרון, ידע להכנסה באמצעות האינטרנט. המחשבה ומערכת היחסים שלנו עם כסף, זמן ופרנסה  יכולה וצריכה להשתנות.

קחו לדוגמה את שרית, שהחליטה לייצר תמונות לחדרי ילדים. היא החלה לצייר בכישרון רב תמונות לחדרי ילדים ולמכור את הציורים באינטרנט. הזמנות נכנסו בשמחה רבה ושרית החלה לעבוד מהבית. ביום שבו שרית הבינה שחלק מהתמונות אפשר להפוך למדבקות הניתנות לשכפול היא יצרה לעצמה אפיק הכנסה שלא תלוי בזמן העבודה ומתבצע  באמצעות האינרטנט.

כללי המשחק השתנו. כעת הזדמנויות לייצר פרנסה דרך האינטרנט קיימות וצצות כל הזמן. אם עד לא מזמן הייתי רוצה להרוויח יותר הייתי צריכה לעבוד יותר, היום יש אפיקי הכנסה שמאפשרים לך לעבוד מהבית, עם הלפטופ, לעבוד פחות שעות, ולהרוויח יותר. זאת כבר עובדה ברורה בשטח. בכתבה הבאה אגלה לכם למה לא כולם מצליחים ומה הן שתי התכונות שבלעדיהן נועד הדבר לכישלון.

מילה וינר היא בת 39, אמא לשני נינג'ות עובדת מהבית במסחר ושיווק.
רוצה להשאר מעודכנת על הזדמנויות ואפשריות לפרנסה מהאינטרנט? השאירי את המייל שלך בקישור