כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

קמפינג משפחתי: האופציה השפויה לנופש עם הילדים

קמפינג מפנק במתחם אוהלים יוקרתי, לינה בקרוון מאובזר או פשוט להגיע עם אוהל ושק"שים ולהתמקם? לרגל האביב שהגיע, בחנו עבורכם כמה אפשרויות לנופש בחיק בטבע
הבילוי האופטימטיבי לאביב (צילום: depositphotos)

לחג הפסח שמות רבים. אם נחבר שניים משמותיו – חג החירות וחג האביב – נקבל הזמנה של ממש לנופש משפחתי בחיק הטבע, או במילים אחרות: קמפינג.

בשנים האחרונות אופציית הקמפינג הפכה לטרנד לוהט. מדובר בנופש זול, המתאים למשפחות ולקבוצות גדולות, דורש התארגנות מינימלית, ומהווה חוויה מיוחדת עבור הילדים. ברחבי הארץ שפע של אתרים המותאמים היטב לקמפינג, כך שגם המפונקים שביננו יכולים ליהנות משירותים נוחים ונוף מרהיב.

איך בוחרים אתר מתאים? "לפני בחירה של מקום הלינה מומלץ לבדוק מראש את המרחק ועלויות של אטרקציות ומסעדות באזור כדי להעריך נכון בכמה צפויה להסתכם החופשה", מציע איל סגל מאתר הוטלס קומביינד המשווה בין מחירי מקומות לינה. "אתרי אינטרנט רבים מרכזים מידע על האטרקציה, גלריית תמונות ואפילו אפשרות להזמין את החופשה אונליין. זה יכול לחסוך זמן וגם מקל על התלבטות משותפת, כי ניתן להעביר קישור לעמוד המרכז את המידע בין החברים לנופש, ולשמוע את חוות דעתם.

"למרות שסגנון הארוח בקמפינג מחזיר אותנו לטבע, רחוק מכל מה שאנו מכירים בחיי היום יום, ניתן לראות שכל האתרים המסודרים מספקים שרותי WiFi בשטחיהם, המשקפים סטנדרט שכל המטיילים מצפים לו. עם זאת, מומלץ לנופשים שבוחרים בחוויה זו לנסות לשים את הטלפונים בצד וליהנות ממה שיש לטבע להציע", מוסיף סגל.

ומה לגבי המחיר? הכול תלוי במיקום ובסוג השירותים הניתנים במתחם.

לפניכם אפשרויות מגוונות לקמפינג:

פארק הירדן

פסטורלי ורגוע – פארק הירדן (צילום: יח"צ)

מה במקום? פארק הירדן משתרע על שטח של כ-1,000 דונם בחלקה הצפוני של הכנרת בצד האפיק המזרחי של הירדן. שטח הקמפינג ממוקם על גדות הירדן, לצד מעיינות, פינות חמד קסומות בין קני סוף וטבע פראי עם כל הנוחות של מקלחות ושירותים מסודרים, פינות פיקניק ו-BBQ. ניתן ללון בפארק בקמפינג או בחדרים עם מיקום מושלם בצפון הכנרת כ-20 דקות מטבריה, וסמוך לגולן.

מיוחד לפסח: בפסח הפארק פתוח לקהל כל החג ללינה, טיולים או בילוי יום בנוף הקסום. במהלך חוה"מ ניתן ליהנות מבילוי נינוח לכל המשפחה. טיולים מודרכים במגוון מסלולים, הפעלות לילדים, טיולי עששיות משפחתיים (בהזמנה מראש), וביקור במאהל בדואי (בהזמנה מראש). ביום חמישי, 13.4.17 יתקיים הפנינג לילדים (בתוספת תשלום) הכולל מתנפחים, איפור, קעקועים ועוד.

מחיר: קמפינג אוהלים: 100 ₪ ללילה לרכב.

מתחם קרוואנים עם חיבור לחשמל ולמים: 200 ₪ ללילה.

ביקור יום בפארק: 60 ₪ לרכב.

לפרטים נוספים: באתר או בטלפון: 04-6923422

חושבים על חופשת הקיץ? קבלו טיפים לנופש משפחתי בוילה באירופה>>

דג בכפר

גם קמפינג וגם דיג (צילום: דג בכפר)

מה במקום? חווית דייג לילדים ולהורים כולל הדרכה וציוד, וגם מתנפחים רטובים ויבשים, סירות פדלים (לא בשבת), ליטוף דגים, בימבות לקטנים, בריכת כדורים, טרמפולינה, בריכת שכשוך, כדורים מרחפים עם חץ וקשת, ארגז חול ומחפרונים, מתחם לפיקניק ומנגלים, מזנון ושירות לניקוי דגים.

במקום אפשרות לקמפינג למשפחות עם אוהלים {בתאום מראש} או לילה באגם עם קרוונים (בתאום מראש) בתוספת תשלום.מתחם הקמפינג מואר כל הלילה, במקום יש שירותים ומלתחות עם מים חמים. אין חיבורי חשמל אישיים.

מיוחד לפסח: הגעה לדג בכפר ביוקנעם אחר הצהריים בשעה 18:00 והתמקמות בשטח הקמפינג והפיקניק, עם האוהלים וציוד השינה שלכם. בערב ניתן לדוג באגם עד השעה 23:00, ניתן לשכור חכות ופיתיונות במקום או להגיע עם ציוד דייג שלכם. למחרת המשך שהייה באתר עד לסגירה, וכן פעילות במתחם הילדים.
ישנה אפשרות לינה בקרוונים, הכוללים מיטה זוגית /פינת ישיבה ,סלון, מיטת קומתיים, מקרר, מזגן, טלוויזיה, שירותים כימיים, מקלחת ומטבחון.

מחיר: קמפינג: 89 ₪ לאדם (מגיל שנתיים)

קרוון ל-4 אנשים: 920 ₪.

קרוון ל-6 אנשים: 1,200 ₪.

יש להזמין מקום מראש

לפרטים נוספים: באתר 

חוף אי שם בכנרת

יוקרה מפנקת בתוך הטבע (צילום: דוינה זגורי)

מה במקום? חוף 'אי שם' החדש בחוף חוקוק הדרומי הינו חוף 'בועה', היוצר אזור אוטונומי ארעי בלי דאגות, מעיין טריטוריה אוטופית חסרת מקום וזמן. מטרת החוף ליצור למתארח  אזור רוגע וצמיחה, התחברות משפחתית ויציאה זמנית מחיי היומיום. החוף מבוסס על מתכונת השלווה של חופי סיני, בשילוב הפינוק של חופי תאילנד עם טוויסט ישראלי.

בחוף 'אי שם'  קמפינג יוקרתי באוהלי אירוח מרהיבים, ממוזגים ומעוצבים בקפידה כאשר בכל אוהל מיטה זוגית, מזרונים איכותיים לילדים, כריות, מצעים ושקעי חשמל להטענה. אוהלי האירוח בחוף ערוכים במעגלים, בשמונה מתחמים נפרדים, פונים זה אל זה ויוצרים מרחב משותף לדיירי המתחם. המרחב מוצל, יש בו ערסלים, פינות ישיבה ועמדת בישול עצמי מאובזרת המכילה מקרר, פלטה חשמלית, בר מים חמים וקרים ומשטח להכנת אוכל. הכנת פויקה ומנגל אפשרית במתחם קומזיצים מסודר הממוקם בקצה הדרומי של החוף. במתחם החוף מבנה שירותים ומקלחות עם מקלחונים לשמירה על פרטיות, וכמובן, מים חמים מסביב לשעון. הילדים יוכלו ליהנות במתחם מפעילויות ומשחקים בניחוח של פעם וסדנאות יצירה.

מחיר: אוהל 4*4 ללילה באמצ"ש: ₪500. סופ"ש: ₪600

אוהל 4*8 ללילה באמצ"ש: ₪700. סופ"ש: ₪800.

מחירון פסח (10-18.4.17)

אוהל 4*4 ללילה באמצ"ש: ₪700, סופ"ש:  ₪800

אוהל 8*4 ללילה באמצ"ש- 900 ₪, סופ"ש: ₪1,000

* המחיר הוא לזוג + 2.  לכל ילד נוסף – 50 ש"ח ללילה. מינימום הזמנה 2 לילות.

לפרטים נוספים: באתר או בטלפון  050-5656205

גני חוגה

גני חוגה בעמק המעיינות (צילום: יח"צ)

מה במקום? בנוף בראשית אל מול הרי הגלעד נובעים מעיינות "חוגה" הזורמים בין שלושה אגמים קסומים. הפארק ידידותי למשפחה עם אגם ענק לילדים, מדשאות מוצלות, גלישה באומגה ישר לבריכה ושעשועי מים לילדים. לינה באוהלים (קמפינג) בחניון לילה משודרג ומאובטח, שירותים מרווחים ומקלחות חמות.

במזנון הפארק ארוחות קלות, ציוד לינה ועמדת הטענת טלפונים ניידים. במקום מטבחון לשירות עצמי עם שקעי חשמל, משטחי עבודה וברזיה. ניתן להשכיר מיני מקרר ומזרונים.

במרחבי הפאר יש איסור להפעיל גנרטור, להשמיע מוזיקה ולמתוח כבלי חשמל. אין כניסה לחיות מחמד.

אפשרות לינה נוספת במקום היא היורט – אוהל מונגולי ממוזג הכולל שינה על מזרונים על גבי רצפת עץ, תאורה נעימה ומיני מקרר.

 מחיר: כניסה ללילה + יום: 78 ₪ לאורח (מגיל 3)

2 לילות בתשלום מראש: 135 ₪ לאורח. 3 לילות: 185 ₪ לאורח. לילה נוסף שלא בתשלום מראש: 68 ₪

יורט מיני משפחתי: 420 ₪ ללילה.

יורט משפחתי:470 ₪ ללילה.

יורט קבוצתי: 970 ₪ ללילה.

מחיר היורט לא כולל תשלום כניסה ללילה + יום (בהתאם למספר הלילות והאורחים )

לפרטים נוספים: באתר

אולי יעניין אתכם גם: המדריך המלא למסיבת יום הולדת בפארק