כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

לא חייבים להתנתק מהנייד: אפליקציות מומלצות לפעוטות

לא קוביות, לא רעשנים, אם תרצו או לא תרצו, המכשירים הסלולריים הם הצעצוע הכי נחשק עבור תינוקות כבר מגיל ינקות. ליקטנו עבורכם אפליקציות חינוכיות שיוכלו להמתיק את הגלולה הטכנולוגית. משחק בקליק אחד
תראי איך עושה תרנגול. צילום: שאטרסטוק

הם קטנים ואטרקטיביים, עשירים בגירויים ויזואליים מרצדים, נמצאים סביבנו כל יום וכל היום – הטלפונים הניידים שלנו. אם נמאס לכם לחפש סרטונים ותכניות בערוץ יוטיוב, הכתבה הזו היא בשבילכם. אספנו עבורכם יישומונים חינוכיים, שיוכלו להעסיק את הקטנטנים. כדאי לדעת: האפליקציות הבאות פותחו בליווי פסיכולוגית לגיל הרך.

1.      משחקי תינוקות (נקראת גם "היפה היי")

בואו ליהנות בפארק השעשועים של ערוץ בייבי, שבו משחקים, פאזלים, פרסים ועוד. האפליקציה מסייעת לפיתוח מיומנויות מגוונות, בהן זיהוי צבעים, התאמה, מיון, ספירה, מספרים ועוד.

מה באפליקציה:  יותר מ – 100 רמות. הדמויות האהובות מסדרת הטלוויזיה של ערוץ בייבי " היפה היפה היי". ממשק ידידותי לילדים. מגוון נושאים בהם: צבעים, ביגוד, מקצועות ועוד רבים אחרים.

עוד משהו: בגרסה הפתוחה לכול (חינם) יש משחק אחד בלבד. בגרסה המלאה (בתשלום) קיימים חמישה משחקים נוספים, ביניהם משחק צבעים, השלמת החסר, תמונה מבולבלת ועוד.

אפליקצית ספרי שירים 2

2.      משחקי למידה

אפליקציית למידה כיפית מלאה משחקים, פעילויות וקליפים עבור תינוקות ופעוטות עד גיל 4.

מה באפליקציה: האפליקציה מחולקת לארבעה אזורי למידה בנושאים שונים, בכיכובה של דמות מהערוץ: צורות עם תולי, צבעים עם אוליבר, מספרים עם צ'ארלי, חיות עם זואי ועוד.

עוד משהו: האפליקציה פותחה באמצעות מומחים בהתפתחות הילד. קטנטנים נחשפים לנושאים שונים ומתוגמלים על ידי קבלת מדבקות וכוכבים לאורך הדרך. אפשר לבחור בין מצב תינוקות למצב פעוטות. האפליקציה בתשלום.

3.      דוד משה

סיפור השיר "לדוד משה" מסדרת ספרי השירים של ערוץ בייבי. השיר מצטרף ל"כוכב מנצנץ" ול"גלגלי האוטובוס" באפליקציית ספרי השירים האינטראקטיבית, שזהו ספר ייחודי ומרתק, ובו שיר הילדים המוכר והאהוב "לדוד משה".

מה באפליקציה: בספר האנימציה הדוד משה וחבריו מחוות החיות מתעוררים לחיים! ילדיכם יכולים לראות את הדמויות לגעת בהן ולקיים עמן אינטראקציה על הצג.

עוד משהו: שני מצבי שימוש – "בואו נקרא" ו" בואו נשיר" – הופכים את האפליקציה הזאת לרב-שימושית ומשעשעת: "בואו נשיר" – דפדפו בין דפי ספר השירים כדי לשמוע את השיר מוּשר בקול. "בואו נקרא" – האזינו לשיר מוקרא, כמו סיפור. ויש גם כפתור "ניגון אוטומטי" מאפשר לכם לבחור בין השמעת השיר ברצף להשמעה במקטעים, בקצב שלכם.

4.      כוכב מנצנץ

סיפור השיר "כוכב מנצנץ" מסדרת ספרי השירים של ערוץ בייבי. השיר כחלק מאפליקציית ספרי השירים האינטראקטיבית של הערוץ.

מה באפליקציה: הילדים שלכם ייהנו לשיר עם השיר הקלאסי הזה או להקשיב להקראה של השיר, כמו סיפור לפני השינה.

עוד משהו: שני מצבי שימוש – "בואו נקרא" ו" בואו נשיר", ויש גם כפתור "ניגון אוטומטי" המאפשר לבחור בין השמעת השיר ברצף להשמעה במקטעים, בקצב שלכם.

5.      גלגלי האוטובוס

סיפור השיר "גלגלי האוטובוס" מתוך סדרת ספרי השירים של ערוץ בייבי. השיר כחלק מאפליקציית ספרי השירים האינטראקטיבית של הערוץ.

מה באפליקציה: ילדיכם ייהנו לשיר לקול צלילי השיר או להקשיב להקראה של השיר, כמו סיפור לפני השינה. שני מצבי שימוש – "בואו נקרא" ו" בואו נשיר" – הופכים את האפליקציה הזאת לרב-שימושית ומשעשעת: "בואו נשיר" – דפדפו בין דפי ספר השירים כדי לשמוע את השיר מוּשר בקול.

עוד משהו: שני מצבי שימוש – "בואו נקרא" ו" בואו נשיר", ויש גם כפתור "ניגון אוטומטי" המאפשר לבחור בין השמעת השיר ברצף להשמעה במקטעים, בקצב שלכם.

אפליקציית ספרי שירים1

6.      מילים ראשונות

למדו את ילדיכם יותר מ-200 מילים ראשונות עם בייבי הפרפר וחבריו.

מה באפליקציה: משחק "ניחוש והתאמה" שנראה בטלוויזיה בסדרה החדשה "המופע של בייבי". היישומון "מילים ראשונות" מציג לילדיכם מילים חדשות בשעה שהם משחקים במשחקי התאמה, מיון וניחוש.

עוד משהו: לבחירתם חמישה משחקים שונים.

אפליקציית מילים ראשונות1

7.      פאזלים

יותר מ-100 מסכי פאזלים שונים שיספקו לתינוקכם שעות של כיף, בכל מקום בו אתם נמצאים.

מה באפליקציה: האפליקציה כוללת חמישה סוגים של פאזלים להרכבה.

עוד משהו:  שני מצבי משחק – מצב תינוקות ומצב פעוטות, כאשר כל מצב מדגיש כישורים מוטוריים אחרים ומתאים את עצמו ליכולת התינוק/פעוט. האפליקציה בתשלום.

לחצו למידע נוסף על כל אחת מהאפליקציות