כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

פסח 2018: מדריך אירועים לכל המשפחה

פעילויות וטעימות ביקב, מעלית הזמן בירושלים, הצגות ילדים, סדנאות ואירועים לכל בני המשפחה. אביב הגיע, טיול בא
הצגת ילדים נשיקה בכיס
נשיקה בכיס. צילום: בני גם זו לטובה

טעימות יין, בריכת שכשוך ופינות פיקניק: חוויה לכל המשפחה

במרחק חצי שעה מתל אביב בנופים מרהיבים, מרכז המבקרים של יקב טורא פותח דלתותיו בחוה"מ פסח ללא תשלום עם מגוון פעילויות לילדים ולהורים: טעימות יין ושמן זית תוצרת יקב טורא, מפגש עם ורד וארז בן סעדון בעלי היקב שיספרו את סיפור הקמת היקב, הכרת עולם היין על רגל אחת: מהו תהליך ייצור והפקת יינות, אילו יינות מתאימים למאכלי בשר ו/או למנות חלביות?, מהם הזנים השונים של יינות אדומים ולבנים? תהליך הביקבוק והשעם ועוד. לילדים יוקרן סרט מתואם לילדים המסביר מהו תהליך ייצור היין ביקב.

סמוך ליקב יושק במהלך חוה"מ המעיין המשודרג לזכרו של אייל יפרח ז"ל ( אחד משלושת הנערים שנחטפו כשעמדו בטרמפיאדה בצומת גוש עציון בדרך מהישיבה לביתם) . המעיין המלאכותי צופה אל עבר הרי השומרון הירוקים ובנוי בצורת אייל, וסביבו ציליה, מדשאה, פינות פויקה ומנגל ושולחנות פיקניק לטובת המטיילים. הכניסה ללא תשלום.

מרכז המבקרים של יקב טורא, פתוח בחוה"מ פסח 1-6.4.18 בין השעות 09:00-17:00. הכניסה ללא תשלום

האופרה הישראלית לילדים

האופרה הישראלית תעלה בחוה"מ פסח את הפקות האופרה לילדים: "אליסה בארץ הפלאות" ו"מה עושות האילות".

'אליסה בארץ הפלאות': גרסה אופראית חדשה ומשעשעת של "אליסה בארץ הפלאות" מאת  דוד זבה ע"פ הסיפור הקלאסי של לואיס קרול בהפקה בימתית מיוחדת לכל המשפחה בשפה העברית. את ההפקה ביים גדי שכטר, וכמו בכל הפקות האופרה הישראלית היא משלבת תפאורה ותלבושות ססגוניים. במהלך האופרה יצטרפו הילדים למסעה הקסום של אליסה – הנופלת לבטן האדמה ומגלה שלל דמויות ססגוניות ובהן הארנב הלבן, הכובען המטורף, הזחל המוזר, החתול צ'שייר וכמובן מלכת הלבבות השאפתנית.

'מה עושות האיילות?': מופע המביא את קסם הילדות והנוסטלגיה לאופרה. במרכזו, שירי הילדות הנוסטלגיים שכתבו ע. הלל, לאה גולדברג, ומרים ילן שטקליס והלחינו יוני רכטר, נורית הירש, אריה לבנון, נעמי שמר, צביקה פיק ועוד רבים אחרים. ההפקה מפיחה חיים בדמויות שבמרכז השירים המוכרים: דני שהדמעות שלו בוכות מעצמן, מיכאל שהבטיח לבוא פעמיים ולא הגיע, הזברה שמסרבת להוריד את פיג'מתה, הסבון שלא הפסיק לבכות, אדון שוקו המשמח, מקהלה עליזה במיוחד, ילדה אחת שחולמת על כובע קסמים, יקינתון שלומד לפרוח בזמן והאיילות שבלילות. כולם נפגשים על במת האולם הקטן באופרה, במופע שמחבר בין הורים וילדים באמצעות השירים שכולם אוהבים, בהפקה מבוימת וצבעונית ובביצוע קסום של זמרות האופרה הישראלית.

מתי? 'מה עושות האיילות?' יום ב'  02/04/2018 בשעות 10:30, יום ג' 03/04/2018 בשעה 10:30 |  'אליסה בארץ הפלאות' יום ד' 4/4/18, בשעה 10:30

עוד משהו: המופעים מיועדים לילדים בגילאי 4-9

כמה? 65 ₪ לכרטיס, רכישת כרטיסים בקופת האופרה בטלפון 03-6927777 או באתר האופרה

אליסה בארץ הפלאות
אופרה לילדים- אליסה בארץ הפלאות. צילום יוסי צבקר

מוזיאון העיצוב חולון

מוזיאון העיצוב במדיטק חולון מזמין בחג הפסח הקרוב את ההורים והילדים ליהנות מפעילות משולבת הכוללת סדנה וסיור בתערוכה "ז'ה טם, רונית אלקבץ"- אוצרת: יערה קידר, מנהל אמנותי: שלומי אלקבץ.

סיור משפחות פעיל בתערוכה: סיור חוויתי במהלכו מסיירים המשתתפים בגלריות בהנחיית מדריכי המוזיאון.

באמצעות חידות והפעלות קצרות, יגלו הילדים את שפת העיצוב כפי שהיא משתקפת בתערוכה ובאוסף הבגדים המוצג בה, המשולב בסצנות חלומיות, קסומות ומלאות תיאטרליות והומור. מיועד לילדים בני 11-7.

חלום של צעיף | סדנת עיצוב: סדנת עיצוב להורים ולילדים, בה יתנסו המשתתפים בעיצוב של צעיפים ססגוניים. כל משתתף יצור ויעצב צעיף מקורי המורכב מחוליות בד משתלבות, ללא צורך בתפירה או דבק. מיועד לילדים בני 11-7.

מתי? 26-29.3  | ימים ב'-ה' |בשעה 14:00 – אורך הפעילות: בין שעה וחצי לשעתיים

עוד משהו: מיועד להורים ולילדים בני 11-7

כמה? 50 שקלים למשתתף | מספר המקומות מוגבל. יש להרשם מראש בקופות ובאתר מוזיאון העיצוב חולון

מוזיאון העיצוב חולון, גולדה מאיר 6, חולון. חניה חינם. באתר קופות המוזיאון: 073-2151500

מוזיאון העיצוב חולון
מוזיאון העיצוב חולון. צילום שי בן אפרים

מדיטק חולון

המדיטק חולון מזמין את כל המשפחה  לחגוג את חג הפסח עם הצגות ואירועים מיוחדים שבמרכזם מיטב היצירות הספרותיות לילדים. במהלך חופשת הפסח יקיים המדיטק בנוסף להצגות גם יריד ספרים בשיתוף עם "סטימצקי". בתום ההצגות יתקיימו מפגשים עם שחקנים שישוחחו עם הקהל הצעיר על ההצגה וכן תהיינה פינות יצירה ברחבת מוזיאון העיצוב חולון ושעת סיפור מיוחדת לקטנטנים. "כשהספרים מתעוררים לחיים" – חגיגה של הצגות ואירועים בסימן ספרות הילדים – הצגות, שעת סיפור, יריד ספרים, מפגשים עם שחקני ההצגות ועוד.

מתי? בחופשת פסח וגם בחוה"מ 4-1 באפריל 2018

במהלך חופשת הפסח יוצגו בתיאטרון המדיטק ההצגות:

מקהלה עליזה – המבוססת על שירים וסיפורים של  לאה נאור. שלושה ילדים מגיעים לחצר גרוטאות שם הם פוגשים ב"חנן ענן" (דמות ידועה ומוכרת לילדים מסיפוריה של לאה נאור). במהלך המפגש הם לומדים עד כמה חשובה החברות ושיתוף הפעולה ביניהם. בהצגה מבוצעים השירים הידועים שכתבה לאה נאור ובהם: מקהלה עליזה, אדון חרדון, רכבת ההפתעות, פרפרים מכל מיני צבעים, איזה חג לי, בואו נעשה שלום קטן. שילוב של תיאטרון, תנועה ושירים המעניק לצופים חוויה תיאטרלית אמיתית.
מיועד לילדים בני 5 ומעלה, שבת 24.3.18 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪

מקהלה עליזה
מקהלה עליזה. צילום: רמי דרזנר

הכבש הששה עשר – מחזה מוסיקלי עפ"י ספרו של יהונתן גפן בהפקה משותפת של תיאטרון המדיטק ותיאטרון ארצי לילדים ולנוער. סיפורה של חבורת ילדים המגיעה אל הגן. הם מחפשים את דניאל, חברם הטוב שנעלם, ויחד הם מגלים את ערכה המופלא של החברות. מחזה מוסיקלי המביא אל הבמה את הלהיטים הגדולים מספרו האהוב של יהונתן גפן: "גן סגור", "הילדה הכי יפה בגן", "אני אוהב שוקולד", "איך שיר נולד" ועוד רבים אחרים.
מיועד לכל המשפחה. ראשון 1.4.18 בשעה 10:30 ובשעה 12:30. מחיר כרטיס: 75 ₪ **בתום ההצגה של 12:30 יתקיים מפגש לקהל עם שחקן ההצגה.

הזמיר – בהשראת הסיפור הקלאסי והאהוב מאת הנס כריסטיאן אנדרסן. העלילה מספרת כי בעזרתו של סושי הילד ממלכת סין לומדים מלך סין וקהל הצופים הצעיר את משמעותה של שירה היוצאת מהלב  וערך החברות המופלא. הצגה סוחפת בשלל צבעים ודמויות על מסע משותף וידידות מופלאה בין מלך סין וזמיר אחד קטן.
מיועד לגילאי  8-4, ראשון 1.4.18 בשעה 11:00 מחיר: 55 ₪

הצגה הזמיר
הצגה הזמיר. צילום: אור מאיר

ילדי בית העץ – על־פי ספרו של רן כהן אהרונוב. אבא של ערן בנה את בית העץ עוד כשהיה בגן חובה ומאז זה הבית שלו ושל חבריו. מעבר לגבעה הולכת ונבנית השכונה החדשה, ובקרוב יסללו אליה כביש. לשם כך עומדים לכרות את חורשת האלונים ואיתה גם את עץ האלון של ילדי בית העץ. הצטרפו למאבקה של החבורה להצלת החורשה ובית העץ!
ההצגה מיועדת לבני 8 ומעלה, שני 2.4.18 בשעה 10:30 ו 12:30 מחיר: 75 ₪ **בתום ההצגה של 12:30 יתקיים מפגש לקהל עם השחקניםסיון קרצ'נר ודן קיזלר.

ילדי בית העץ
ילדי בית העץ. צילום: בני גם זו לטובה

הברווזון המכוער – על פי ספרו של המשורר והסופר הנס כריסטיאן אנדרסן. העלילה מספרת על כך שהסופר הנס כריסטיאן אנדרסן מגיע בכבודו ובעצמו לפגוש את הילדים ולספר את סיפורו של הברווזון המכוער. אט אט, הופך הסיפור למציאות, הנס הופך לברווזון ועובר את הדרך הקשה והמחשלת מברווזון מכוער עד לברבור יפה תואר. הצגת יחיד מפתיעה ומרגשת בעיבוד ייחודי המשלבת מולטימדיה חדשנית. ההצגה מאפשרת לילדים ללמוד לאהוב את הדברים הנפלאים שיש בכל אחד ואחד מאתנו.  החשוב מכל הוא מי שאני מבפנים ולא מה שרואים מבחוץ.
לבני 7-4, שני  2.4.18 בשעה 11:00  מחיר: 55 ₪

אמיל והבלשים – הרפתקה בלשית ע"פ ספרו הקלאסי של אריך קסטנר. אמיל טישביין נוסע לבדו ברכבת כדי לבקר אצל סבתו ובת דודתו שגרות בברלין. בדרך נגנב ממנו כספו. מאותו רגע נחוש אמיל בדעתו להשיב את האבדה. הוא חושד בנוסע מבוגר שישב איתו בקרון הרכבת, ורוקם תכנית כדי ללכוד את הפושע. עוזרים לו בתכנית הנועזת חבורת נערים אותם הוא פוגש בברלין ובת דודתו, פוני.
ההצגה מיועדת לבני 12-6, שלישי  3.4.18 בשעה 10:30 ו 12:30 מחיר: 75 ₪ **בתום ההצגה של 12:30 יתקיים מפגש לקהל עם שחקני ההצגה זיו שליט ורודייה קוזלובסקי.

הצגת ילדים אמיל והבלשים
אמיל והבלשים. צילום: בני גם זו לטובה

יונתן בלש ממש – על פי ספרו של דויד גרוסמן. העלילה מספרת כי יונתן וכלבתו ביבה יוצאים למשימה – למצוא מי גונב את החפצים בבית? זה התחיל בנעלי הבית הכתומות, המשיך בכוס השוקו ובדובי ידידיה, אך כאשר גם החפצים של אמא ואבא החלו להיעלם, היה ברור שישנה כאן תעלומה מסתורית במיוחד. הצגה מצחיקה מלאת הפתעות, המלמדת אותנו שהקשרים שאנו יוצרים בחיים עם הקרובים לנו, חשובים יותר מהחפצים שאגרנו בחיינו ושצריך לדעת לשחרר לטובת האחר. כל מי שאיבד, הופך בעל-כורחו לבלש שעוקב אחרי עצמו. כאשר יונתן מוצא את שלל החפצים שנעלמו לו, הוא מוצא אוצר! כמו חוקר ספינות טרופות במעמקי האוקיינוס. רק שמקרה זה, מדובר באוצר האישי שלו, בו הוא זוכה מחדש. עכשיו, לאחר שהחיפוש הושלם, הוא מגלה שהוא כבר אינו אותו ילד שזקוק לחפצים ההם ושמשהו בו התבגר והבשיל.
ההצגה מיועדת לבני 7-4, שלישי  3.4.18 בשעה 11:00 מחיר: 55 ₪

אלומיני במוזיאון – מופע קסום ואינטראקטיבי שיצר אילן עזריאל, יוצר המופע הבינלאומי "אלומיניום" שזכה להצלחה עולמית, בשיתוף עם עידו קגן שכתב וביים. ביצירה הייחודית והחדשה חוברים החומר, המוזיקה והרקדנים לחוויה בימתית מלאת קסם המשלבת תנועה, תיאטרון ויזואלי מוסיקה והומור. המופע מספר את סיפורו של אוצר במוזיאון, המקדיש את זמנו לצחצוח וסידור יצירות האלומיניום אך מעולם לא יצר דבר בעצמו. לקראת תערוכה חדשה, מחליט האוצר ליצור את יצירתו הראשונה, אך אבוי, ההשראה לא מגיעה. באישון לילה, במוזיאון השקט, מתחילים חומרי הגלם ויצירות האלומיניום להתעורר וסוחפים את הגיבור והקהל להרפתקה אינטראקטיבית ומלאת דמיון. צינורות ואביזרים מאלומיניום קמים לתחיה ומואנשים באמצעות מחול ומוסיקה. חפצים דוממים הופכים לדמויות מסתוריות ומשעשעות, מרחיבות דמיון וסוחפות.
המופע מיועד לכל המשפחה, רביעי  4.4.18 בשעה 10:30 ו 12:30 מחיר: 75 ₪

בגדי המלך החדשים – על פי סיפור של הנס כריסטיאן אנדרסן. הצגת יחיד מרגשת בעיבוד חדשני הנעזרת בבובות ותפאורה ההופכים את ההצגה למופע מרהיב של בדים וצבעים. במרכזה, ירון הילד שמעז לעמוד מול המלך ולומר לו אמיתות ללא כחל ושרק, ללא מסכות, בצורה ישירה כפי שרק ילדים יכולים מסע תיאטרלי קסום ואמיץ המחדד את יכולת ההבחנה בין טפל ועיקר, חברות, קבלה וסליחה.
לבני 7-4, רביעי  4.4.18 בשעה 11:00  מחיר: 55 ₪

נשיקה בכיס – מחזה מוסיקלי עפ״י שיריה האהובים של המשוררת שלומית כהן אסיף. הצגה על חברות אמת ואהבה בין חברים. ארבעה ילדים, החברים הכי טובים מהגן, מגלים יום אחד שרות חברתם הטובה, עומדת לעבור לגור באמריקה. הארבעה מחליטים לעשות הכול בכדי להישאר יחד ולא להיפרד.
ההצגה מיועדת לבני: 8-4, שבת 7.4.18 בשעה 10:30 מחיר: 75 ₪ **בתום ההצגה יתקיים מפגש לקהל עם שחקנית ההצגה מיכל פרדקין

שעת סיפור בספרית המדיטק עם הסיפור הקסום עיר העכברים, בהשראת האגדה החלילן מהמלין/רוברט בראונינג.
מיועד לילדים בני 3-7, שני 2.4.18 בשעה 17:00 מחיר: 10 ₪

מדיטק חולון – גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון). חניה חינם. כרטיסים באתר מדיטק חולון ובקופות: 1800-20-29-30 

חפשו "תיאטרון המדיטק" בפייסבוק

מרכז לאמנות דיגיטלית חולון

איך משכפלים צפרדע? איך מעצבים תיק אישי בהשראת מכות מצרים? ומה הקשר בין שכפול וריבוי למכות מצרים? המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יקיים בחג הפסח סדרת סדנאות מיוחדות להורים ולילדים במעבדת "מקס מכונות ומלאכות" שיתקיימו ב26-28 במרץ.

ואלה הן הסדנאות שיתקיימו בחופשת הפסח:

קופסת חותמות

המשתתפים בסדנה יתנסו בטכניקה של חותמות. כל משתתף יעצב דימוי או לוגו אישי וייצור חותמת משלו על ידי חיתוך לייזר ולאחר מכן ישתמש בה לעיצוב קופסת עץ על גלגלים מעשה ידיו, שתיבנה גם היא מחלקים שנחתכו במכונת חיתוך לייזר.

יום שני 26.3.18:  שעת הסדנה: 12:30-10:00, מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה:  כשעתיים וחצי. עלות לילד/ה: 60 ש"ח

תיק בד בעיצוב אישי
על ידי עבודה בטכניקה של הדפס משי, המשתתפים יציירו ויעצבו דימוי המבוסס על אחת ממכות מצרים וידפיסו אותו גם על תיק בד וגם על משטח עץ כדי לייצר ציור ותיק שיוכלו לקחת הביתה.

יום שלישי 27.3.18: שעת הסדנה: 12:30-10:00, מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה:  כשעתיים וחצי. עלות לילד/ה: 60 ש"ח

סט מדבקות

המשתתפים יציירו ציור שיהפך לקובץ וכך יוכלו לשכפל אותו ולייצר בעזרת מכונת הפלוטר סט מדבקות ויניל בעיצוב אישי שאפשר להדביק על הקיר בחדר השינה, על השולחן על הטלפון או בכל מקום !!!

יום רביעי 28.3.18: שעת הסדנה: 12:30-10:00, מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה:  כשעתיים וחצי. עלות לילד/ה: 60 ₪

מקס מכונות ומלאכות היא סדנה של המרכז לאמנות דיגיטלית המשלבת אמנות במנגנוני תנועה מכניים בשילוב עם אמצעים לייצור דיגיטליים: מדפסות תלת ממד, כרסומת cnc , מכונת חיתוך לייזר – מקום מפגש לחשיבה, פיתוח, יצירה ויצרנות המאפשר לכל אחד מאתנו למצוא את האמן הפנימי שבו.

הסדנה היא מקום בו כל אחד יכול לממש את עבודת האמנות שלו בחומר, לייצר כמעט כל דבר, לבנות באופן חופשי מייצור טכנולוגי במאה ה- 21. ״מקס מכונות ומלאכות״ מהווה מקום מפגש לחשיבה, פיתוח, יצירה ויצרנות. מקום בו הטכנולוגיה מאפשרת לכל אחד מאיתנו למצוא את האמן הפנימי שבו.

מספר המקומות מוגבל! להרשמה: 03-5021552 | המרכז לאמנות דיגיטלית, האמוראים 4 ג'סי כהן חולון 03-5568792

ירושלים והסביבה

"רק קרטון": לחשוב מתוך הקופסה

מתי? 1-4.4.2018 ראשון-רביעי, ימי חוה"מ פסח  10:00 – 18:00  |  5-6.4.2018 חמישי-שישי, ערב חג וחג פסח שני  10:00 – 14:00  |  7.4.2018 שבת, אסרו חג   10:00 – 17:00

היכן? מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד

מה? במהלך חופשת הפסח מוזמן הקהל הרחב לחגיגה משפחתית שכולה קרטון. בנייה, התנסות, עיצוב, דמיון, הנאה וחוויה בה יוכלו המבקרים ליהנות מתערוכה חדשה 'קל וחומר', 'ללכת לאיבוד' במבוך עשוי קרטון, לבקר בבתים מקרטון ולבנות עיר דמיונית מקרטון, להשתתף בהדגמה מדעית מפתיעה, להרכיב חיות דמיונית שייקחו איתם הביתה למזכרת וליהנות ממופע חדש לכל המשפחה.

כמה? ילד / מבוגר 60 ₪  | כרטיס משפחתי 220 ₪

הנחות למחזיקי כרטיס ירושלמי, חיילים נכים גמלאים ועוד. לפרטים נוספים: 02-6544888 או באתר 

חגיגה משפחתית שכולה קרטונים

חגיגת אביב מרהיבה בגן הבוטני גבעת רם

מתי? ראשון עד רביעי ה 1-4.4 בין השעות 10:00 – 17:00 (סגירת שערים בשעה 16:00). חמישי ה- 5.4 בין השעות 10:00 – 15:00 (סגירת שערים בשעה 14:00)

היכן? הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם

מה? מבקרי הגן מוזמנים להצטרף לסיורים בשלושה מסלולים מודרכים שיתקיימו במהלך פסח: פריחה, אדם וטבע והעולם המופלא של הצמח. בנוסף יתקיימו סדנאות יצירה לקטנטנים:הכנת ראש דשא ויצירה מחומרים טבעיים עם כל המשפחה. הילדים מוזמנים  לצייר על דפי ציור ענקיים ולחפש זהב באטרקציה הייחודית והאהובה – שביל התגליות שאורכו כחצי קילומטר ובו מתקני משחק ופעילויות לילדים באזורי מים, אדמה, צמרות ושורשים. הזדמנות נהדרת לילדים ללמוד בצורה חווייתית על הצמחים הגדלים בגן ועל הקשר שבין האזורים השונים.

כמה? חינם באדיבות בנק הפועלים. כניסה למתחם הסדנאות 15 ₪ למשתתף. כניסה משפחתית למתחם סדנאות (5 נפשות) 50 ₪. סדנת זהב ב-5 ₪ או  כחלק ממתחם הסדנאות.

לפרטים נוספים: 02-6794012 או באתר

גן הבוטני
פסח בגן הבוטני

מעלית הזמן

מתי? א'-ה' בין השעות 10-22 מיצג אחרון 21:20 – שישי 10-14 שבתות וחגים סגור.

היכן? מעלית הזמן בירושלים, שד' ממילא, יצחק קריב 6 ירושלים

מה? מסע מדהים ורב חושי הכולל ביקור ב- 4 מיצגים חדשניים המשלבים אפקטים ייחודיים . 250  מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104  מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).

מסע ביקום – מכדור הארץ אל קצות הגלקסיה הרגע בו נוצר היקום – המפץ הגדול וליהנות מסיור וירטואלי במערכת השמש, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות. מסע בגוף האדם. סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת לאורך המיצג נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו. מעלית הזמן –מיצג חוויתי בהדרכתו של חיים טופול העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים.

כמה? 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪  הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים

לפרטים נוספים: 02-6248381 או באתר

פסח ברובע היהודי

מתי? פסח 1-5.4.2018 בין 09:30 עד 20:30

היכן? אתרי הרובע היהודי בירושלים

מה? החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים מזמינה אתכם במהלך חוה"מ ליהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות חדשות כמו חדר בריחה וירטואלי, גיבורים בדרך אליך – חוויה רב חושית דרך משקפי מציאות מדומה – מיזם טכנולוגי חדש וחווייתי ברובע היהודי מביא את התנ"ך אל עבר שנת 2018, עם טכנולוגיה שמאפשרת למבקרים לחוות את סיפורי התנ"ך – להיות בתוך הבור עם יוסף ולהילחם בגוליית יחד עם דוד ועוד. בנוסף מוזמן הציבור לבקר בבית פלוגות הכותל החדש שנפתח ממש לרגל החג, ליהנות מסיורים מודרכים בין אתרי הרובע וללמוד מהו סיפורו הייחודי של כל אחד מאתרי הרובע, לצפות במנורת הזהב שעברה השבוע לרחבת החורבה, לחוות את פרוייקט הפסיפסים בקארדו ועוד.

כמה?  כרטיס משפחתי לביקור ב-7 אתרי הרובע כולל סיורים והדרכות במחיר מיוחד של 125 ₪ בלבד למשפחה!!

לפרטים נוספים באתר

מעבדות לחרות סיורים מוסיקליים

מתי? 1-5.4.2018  בין 09:30 עד 20:30.

היכן? מוזיאון המוסיקה העברי – נחלת שבעה, יואל סלומון 10

מה? סיורים ייחודיים הממחישים את היציאה מעבדות לחרות דרך עולם המוזיקה. מדוע המציאו את הקראקב הקסטנייטות האפריקאיות? מתי הגיע אגוגו פעמון אפריקאי לאמריקה? אילו כלים מקבלים תקומה חדשה במוסיקה העברית? תשובות לכל השאלות יקבלו מבקרי המוזיאון במהלך חוה"מ. בנוסף יתקיימו בפסח סדנאות תיפוף לילדים בהן יתנסו הילדים בתיפוף, סוגי מקצבים שונים שישתלבו בהרמוניה קבוצתית.

כמה? רגיל – 50 ₪ | ילד מגיל 5 ומעלה – 40 ₪ | אזרחים ותיקים- 40 ₪ | סטודנט 35 ₪ | חייל 30 ₪.

לפרטים נוספים ותיאום הגעה בטלפון 02-5406505 באתר

סדנאות שוקולד בגליתא צובה ואפיית פיתות לפני החג בקיפצובה

מתי? פארק קיפצובה בין ה 22.3 עד ה-7.4 – בין השעות 10-19 שישי בין 10-17 ושבת בין 10-18

יש להתעדכן בשעות הפתיחה בטלפון: 02-5347952

חוות השוקולד גליתא  22.3- 5.4  – בין ה 22.3-29.3- 10:00-18:00 סדנא אחרונה ב 16:00 סגור בשבת ובחג.

היכן? פארק קיפצובה וחוות השוקולד גליתא בתיירות צובה

מה? בחוות השוקולד גליתא בצובה מוזמנים הילדים וההורים לסדנת שוקולד ברוח החג במהלכה יכינו טבלת שוקולד ופרלינים של שוקולד עם מילוי קרם אגוזים מיוחד לפסח. החווה כשרה למהדרין – חתם סופר פ"ת ללא חשש קטניות. בקיפצובה מוזמנים הילדים להכין לפני החג פיתות בטאבון בין ה-22-29.3 בלבד וליהנות מסדנאות יצירה חגיגיות.

במהלך חוה"מ יוכלו המבקרים ליהנות ממבצעים והנחות על מגוון היינות של יקב צובה.

לפרטים נוספים:02-5347952 : באתר גליתא צובה 02-5347650

גליתא מוצרי שוקולד
גליתא מוצרי שוקולד