כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

טיול משפחתי: טוסקנה בגליל

חופשה חורפית חמימה בארומה אירופאית בשילוב סיור יקבים קסום ובמרחק שעה נסיעה ממרכז הארץ. לטייל, לאכול ולאהוב
מלון גשר הזיו
חדר במלון גשר הזיו. צילום: ארנולד בר

הקרבה לחרמון, פתיחת האתר והרכבלים החולשים על מורדות ההר, נחלים שוצפים, טיולי טבע ונוף, טרקטורונים ועוד שלל אטרקציות, מזמינים מטיילים רבים לתור את אזור חבל הארץ הצפוני והירוק. זוהי שעתם היפה של המלונות והצימרים, ובמיוחד כשנצבעים רכסי הגליל בלבן.

אירוח במחיר שפוי

רשת "מלונות מטיילים", הפרוסה בנקודות חן שונות בגליל המערבי והעליון, מאפשרת אירוח בגליל הירוק במחיר עממי ושווה לכל כיס לכל המשפחה. הרשת מונה חמישה בתי מלון: מלכיה, גשר הזיו, מטולה, הוילג' נהר הירדן ואילון. תפריט האירוח החווייתי כולל אירוח אישי, ביתי, חמים ומוקפד בחדרים נוחים, משופצים ונעימים לצד ארוחת בוקר ישראלית גלילית עשירה אותה רקחו השף והדיאטן הקליני אודי ברקן ביחד עם המתכונאית וסטייליסטית האוכל אינס ינאי. כדאי לדעת כי הרשת מציעה לאורחיה את מיזם "קפה מטיילים"-  מפגש אישי עם צוות המלון, המסייע לאורחיו "לתפור" מסלולי טיול ייחודיים בסביבת המלון, סביב פינג'אן קפה ותה צמחים.

שלג בצפון
חורף במלון מטולה

הצעה למסלול: טיול יין וסיורי יקבים בגליל

החורף מזמן הזדמנות נפלאה לסייר במגוון יקבים מיוחדים הפזורים ברחבי הגליל, לטעום וללגום תוצרת ישראלית מקומית משובחת ולהתבשם מריחו של הטבע.

חוויה קולינארית ורומנטית

מה כולל הסיור? גיחה לכמה כרמים טובים וקינוח במסעדה גלילית שורשית, כאשר הטבע הסגרירי, עצי הזית והגבעות המוריקות מסביב משמשים כתפאורה מושלמת. סיורי היקבים חושפים את הבוצרים בעבודה ומספקים הצצה לתעשיית בוטיק צומחת. מבין היקבים הסמוכים ל"מלונות מטיילים", ומומלצים "יקב מייסטר" הקסום ששוכן בתוך מערות טבעיות, מרחק 20 דקות נסיעה ממלון הוילג' נהר הירדן, ו"יקב נעמן" ברמות נפתלי – יקב בוטיק משפחתי מזמין ומיוחד, המציע לאורחיו גם סיור אדריכלי בבית המשפחה שנבנה לפי המאפיינים הגליליים העתיקים של האזור.

מלון מטיילים
חופשה חמימה בצפון. חדר משפחתי במלון מטיילים
חדר אוכל מלון מטיילים
ארוחת בוקר גלילית עשירה

יקב אדיר: סיורים וסדנאות מגוונות

יקב אדיר, מרכז לקולינריה חווייתית בגליל. בליבו של הגליל העליון, במורדות הר אדמון, שוכן יקב משפחתי מעורר השראה, אשר העלה את הסטנדרט של היין הישראלי לרמה חדשה. יקב אדיר מייצר יינות איכות המשקפים את התנאים המיטביים בהם ענביהם גדלו ונבצרו. יינות אדיר מיוצרים בתשומת לב מרבית המבוססת על ארבעה עשורים של ניסיון חקלאי מצטבר ומהכרות מעמיקה עם האדמה. כל בקבוק מהווה ביטוי למחויבות של יקב משפחתי המשלב נגיעה אישית. ומה עוד? במקום ניתן ליהנות ממגוון סדנאות חווייתיות מבית דורינה כגון סדנה לאפיית לחמים, סדנה להכנת פסטה ורביולי וסדנת שוקולד מקצועית. בנוסף, המקום מציע סדנאות גבינות יין, סיורים מודרכים ומרתקים בכרמים של כרם בן זימרה וכמובן ארוחות בוקר אל מול נוף כרמים משכר על טהרת גבינות העזים של המחלבה המשפחתית. לחיים.

יקב אדיר
יקב אדיר. צילום: יח"צ

יקב נעמן

יקב נעמן הוקם על ידי בטינה ורמי נעמן בשנת 2004 ברמות נפתלי שבגליל העליון. בשנת 2001 הם שתלו כרמים בהרכב זני בורדו בטרואר המופלא של עמק קדש בהרי נפתלי. היקב המשפחתי מייצר כ- 10,000 בקבוקים בשנה מהכרמים שנטעו.יינות היקב זכו עד כה בלמעלה מעשרים וחמש מדליות זהב וכסף בתחרויות בינלאומיות! בנוסף, בבית המשפחה על יד היקב מתקיימים סיורי אומנות ואדריכלות גלילית בתיאום מראש.

יקב מייסטר

5 דקות צפונה מראש פינה, מול צומת מחניים, ב"גבעת אורן" שוכן "יקב מייסטר". רבים מהמטיילים הנעים לכוון קריית שמונה על כביש 90 צפונה, או בדרך מהצפון חזרה, חולפים לא אחת על פני השלט "יקב מייסטר" ..שלט זה טומן בחובו הזמנה לעולם קסום. המטיילים העוצרים בנקודת החן הזו, מוזמנים לערוך ביקור בשמורת הטבע היפיפייה הסובבת את היקב בעצי פרי, כרמי ענבים, עצי זיתים ועד לאגם אווזים. מתחם התיירות הפרטי "גבעת אורן", הוקם בידי יעקב מייסטר המכונה בפי חבריו "יעקבל'ה" לזכר חותניו זהבה וצבי אורן, מוותיקי המושבה ראש פינה. פתוח כל ימי השבוע וגם בשבתות. יקב מייסטר הינו יקב בוטיק הנמצא בחוות מייסטר. היקב נמצא במערות טבעיות וייחודיות. ביקב מרכז מבקרים נעים וייחודי ובו מבחר מוצרים גליליים איכותיים הניתנים לרכישה. מסביב ליקב ניתן לסייר בכרמי הענבים וסביב הגידולים השונים הגדלים בחווה.

לאתר מלונות מטיילים, טלפון להזמנות:  04-6883040