כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

מופע: איך ג'ינג'ית לוקחת נשימה?

במופע החדש שלה, עידית נוידרפר ממחישה לקהל איך אפשר 'לקחת נשימה' בדקה, ומתמצתת את הכל ל- 4 כלים פרקטיים, שכל אחת ואחד מאיתנו יכול לשלוף ברגע של לחץ ביומיום. מומלץ
עידית נוידרפר
ג'ינג'ית לוקחת נשימה. המופע של עידית נוידרפר (צילום: דורון אלגביש)

לפני 7 שנים, בזמן ששיחקה בטלוויזיה את "אימא של קופיקו", ובתפקיד ראשי, בתיאטרון בית לסין, לצד ששון גבאי וליאור אשכנזי, עידית נוידרפר התעוררה בוקר אחד עם פעימות לב מואצות והבינה שמשהו חייב להשתנות. למרות שעברה המון קורסי ויפסאנה ושלל טכניקות הרגעה כמו יוגה מדיטציה ועוד לא באמת הצליחה לעצור ולו לרגע את ה'טרפת הנפוצה' ולקחת נשימה!"

ברור שרובנו נרגעים, כשאנחנו יוצאים לחופשה בתאילנד, או לסופ"ש בצימר או כשהילדים עוזבים את הבית – אבל איך אפשר לעשות את זה, כשאת יוצאת מאוחר מהעבודה ומגלה שהילד שלך נשאר אחרון בגן? או כשאת רווקה מעל גיל 35 במדינת ישראל? או כשהטלפון לא מפסיק לצפצף?"

עידית נוידרפר
מוכשרת. עידית נוידרפר

4 כללים לחיים רגועים

במופע החדש "לקחת נשימה" – פוגש הקהל 4 דמויות: איילה – הקרייריסטית, נורית – הרווקה, מיכל – הרוחניקית ואת עידית עצמה – ג'ינג'ית בלתי ניתנת לעצירה.

במופע הדמויות על הבמה מעלות, יחד עם הקהל, את האפשרויות – איך 'לקחת נשימה' בדקה, ומתמצתות את הכל ל- 4 כלים פרקטיים, שכל אחת ואחד מאיתנו יכול לשלוף ברגע של לחץ ביומיום (*ללא צורך בעזרים מיוחדים או בשינוי קיצוני בשגרה).

המופע/ הרצאה מלווה בקטעי שירה ומוזיקה חיה ומשלב אינטראקציה עם הקהל. זה לא עוד מופע סטנד אפ או הרצאה תיאורטית ויבשה זה משהו אחר. פשוט אחר.

לפרטים נוספים – iditneu.com