כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

קולקציית סתיו מרהיבה בהשראת היער השוודי

הסתיו מגיע לעולם התינוקות עם עיצובים מיוחדים למוצרי האיכות של בייביביורן, שמשיגים את השילוב המושלם בין יופי, נוחות ובטיחות
טרמפולינה שהופכת לכיסא (צילום: יח"צ)

מותג בייביביורן הפך כבר מזמן לשם נרדף למוצרי איכות לתינוקות, ולא במקרה הוא אהוב כל כך על הורים ישראליים.  אמנם אצלנו הסתיו לא באמת מורגש, אבל בשוודיה, המולדת של בייביביורן, מדובר בעונה מרהיבה שופעת צבעים, ניחוחות ואווירה. בהשראת היער השוודי, יצרו המעצבים של בייביביורן קולקציה ייחודית במהדורה מוגבלת הכוללת פריטים בצבעים עשירים.

מנשא one

המנשא האידיאלי בעל מבנה ארגונומי ונוחות מירבית הן להורים והן לתינוק, עם מגוון אפשרויות לנשיאת התינוק – מלפנים או על הגב.

המנשא מתאים לתינוקות החל מגיל לידה (3 ק"ג ומעלה) ועד גיל 3 (15 ק"ג) ופותח בעזרת אורטופדים מובילים לילדים. המנשא עוצב כך שהוא מספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד, לגב ולירכיים שלו, ונמצא כמספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, וכמעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.

גם עבור ההורה המנשא מותאם במיוחד בעיצוב מתכוונן עם רצועות כתף מרופדות וחגורת מותן עבה המאפשרת פיזור משקל אופטימלי. המנשא עשוי מכותנה משולבת בסיבי פוליאסטר, שילוב המעניק למנשא רכות וחוזק.

חברת בייביביורן משתמשת בחומרי גלם בטוחים בתקן oeko tex 100 שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם.

קולקציית הסתיו מציעה שלושה צבעים מהממים: בורדו כהה, ירוק אורן מרענן ובז' עדין.

אווירה סתווית (צילום: יח"צ)
הכי כיף לצאת לטייל באווירה סתווית (צילום: יח"צ)

טרמפולינת Woods

הטרמפולינה פותחה על ידי אורתופדים מומחים, בעיצוב ארגונומי המעניק תמיכה נכונה לראש ולצוואר של התינוק. המושב המרופד מתאים עצמו אל גוף התינוק ומחלק באופן שווה את משקלו, כך התינוק זוכה לתמיכה נכונה, החשובה במיוחד לתינוקות קטנים ששריריהם עדיין לא התפתחו לגמרי.

הטרמפולינה מותאמת במיוחד מגיל לידה ועד גיל שנתיים. בחודשים הראשונים, הטרמפולינה מסייעת להרגעה באמצעות נדנוד טבעי ובטוח על ידי ההורים. בהמשך, הילד לומד לפתח את הכישורים המוטוריים ומחזק את שיווי המשקל בנדנוד עצמאי עד שהוא מתחיל לשבת זקוף. בשלב זה, ניתן להפוך את הבד ולהשתמש בטרמפולינה ככיסא נוח.

בנוסף, הטרמפולינה בעלת שלושה מצבים כך שניתן בקלות להתאימה ממצב זקוף, למצב משחק ועד למצב שכיבה המאפשר שינה בטוחה. טרמפולינת Woods מושלמת לשימוש בחוץ, ניתנת לקיפול למצב שטוח ואידאלית לאחסון ולנשיאה.

כל בדי המוצר נעימים למגע לעור התינוק ובטוחים ללעיסה או מציצה. הבדים נבדקו ואושרו בהתאם לתקן tex 100  Oeko-שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם, אינם מכילים חומרים המסוכנים לבריאות ואלרגנים. הבדים ניתנים להסרה בקלות ולכביסה במכונת כביסה.

קולקציית היער כוללת את צבעי הסתיו – ירוק עשיר, אדום שזיף וכחול אפרפר.

מתכווננת בקלות לשלושה מצבים (צילום: יח"צ)
מתכווננת בקלות לשלושה מצבים (צילום: יח"צ)

כמה?

מחיר המנשא: 890 שקלים

מחיר הטרמפולינה: 780 שקלים

איפה?

ניתן להשיג באולם התצוגה של בוגבו ישראל ברמת השרון 03-5407999, ואצל המשווקים המורשים.

לפרטים נוספים:

באתר