כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

כוננות גן: 12 התיקים השווים והמומלצים לקטנטנים

ההתרגשות בעיצומה: שנת הלימודים בגני הילדים מתחילה. הנה 12 תיקי גן השווים ביותר שיוציאו את הקטנטנים הכי מעודכנים. בלי לשבור קופת חסכון

נדמה כי בחירת תיק לגן לרגל שנת הלימודים החדשה היא כמו לבחור פרח מיוחד בשדה פורח. הרשתות והחנויות חושפות את קולקציות התיקים שלהן, מנסות לכבוש את לבכם ולעשות דרכן אל ארנקכם. הנה 12 הבחירות שלנו לתיקי גן לשנת הלימודים תשע"ז החדשה:

האורבאני

קולקציית תיקי גן סופר-חמודים של המותג Zip & Zoe עם אפיל אורבאני ושיקי. התיק כולל תא ראשי גדול עם רוכסן, תא משני קטן ועוד תא חיצוני ייעודי לבקבוק. הבונוס: בובת דמות מאוירת תלויה על התיק.

מחיר: 159 ש"ח באתר

Zip & Zoe
Zip & Zoe

 

הסיפורי

תיקי גן מקוריים עם דמויות מסיפורי הילדים האהובים: איה פלוטו, הבית של יעל, האריה שאהב תות, מעשה בחמישה בלונים ותירס חם. התיקים כוללים תא אחד גדול המתאים לבגדי החלפה, תא קדמי קטן יותר ובנוסף, שני כיסי צד עם רשת לבקבוקי שתייה.

מחיר: 49.90 ₪, ברשת H&O

סיפור של תיק. H&M
סיפור של תיק. H&M

 

הצבאי

מותג הילדים הבועט 'פלמינגו" מציע תיק גן קמופלז' ורוד בסגנון צבאי, בוגר ואחראי. התיק כולל תא אחסון גדול, תא קדמי ושני תאים צדדיים לאחסון שתייה.

מחיר: 159 ש"ח, ברחוב בזל 38 ת"א ובאתר

צילום: גלעד בר שלו
צעיר ועדכני. פלמינגו. צילום: גלעד בר שלו

 

הסטייליסטי

♦תיק גב של מותג התיקים הרשל המותאם לילדים, בהשראת תיק סיירים. לתיק בטנת פסים אדום-לבן, רצועות נסגרות עם מגנט, תא קדמי פנימי נסגר עם רוכסן, נפחו 9 ליטר והוא עשוי 100% פוליאסטר.

מחיר: 279 ש"ח, ברשת חנויות סטורי ובאתר 

9
הרשל לסטורי

 

♦תיק גן ורוד נסיכותי עם דמותה של אלזה, ועם זאת משדר אפיל בוגר. בנות הגן, אחרי הכול הן קצת כמו נשים קטנות ומתוקות.

מחיר: 89.9 ש"ח, ברשת h&m

H&M

 

♦קולקציית תיקי גן טרנדיים ושימושיים לילד ולהורה. דוגמאות של כוכבים, עלים ופרחים גדולים, בסגנון לא-ילדותי מובהק וצבעוניות של ורוד, ירוק, כחול, שחור ועוד. התיקים כוללים תא גדול קדמי, תא משני ושני תאים צדדיים לבקבוקים.

מחיר: 59.90 ₪ (מחיר השקה מיוחד 39.90 ₪), ברשת שילב

שילב
תיק להורה ולילד. שילב

 

המאוייר

הנסיכה סופיה, המיניונים, ספיידרמן, הנוקמים, קפטן אמריקה, מיקי ומיני מאוס, מכוניות ונסיכות – הם רק חלק מהאיורים שמתנוססים על ילקוטי הגן הצבעוניים.

♦חברת YNC (ינ כהן) המשווקת את מותגי דיסני, ניקולודיאון ויוניברסל מציעה ילקוטים מאויירים מבד קטיפה נעים, ילקוט טרולי על גלגלים ועד תיקים קטנים בצורת מזוודה מתוקה.

מחיר: 39.90 ₪, בחנויות והרשתות הנבחרות, לפרטים בפייסבוק 

מניונים NYC
גנוב על המיניונים. YNC

 

♦הנסיכות אנה ואלזה, באיור תלת מימד מקשטות את ילקוטי הגן של הקטנטנות. בנוסף, ניתן למצוא תיקי גן עם דמויות אהובות לבנים ולבנות כמו ספיידרמן, בוב הבנאי, סמי הכבאי והמיניונים.

מחיר: 49.90 ₪, ברשת נעלי SCOOP

ספיידרמן וחברים. סקופ
ספיידרמן וחברים. סקופ

 

הארגונומי

קולקציית תיק הגן של רשת YOLO נוצרה בשיתוף תיקי מודן, כלומר מצטיינים באיכות נפלאה, נוחים לנשיאה ובעלי מבנה ארגונומי המתאים לגב הילדים. התיקים מוצעים במחירים ידידותיים, כוללים שני תאים פנימיים ושני כיסי צד לבקבוקי שתייה, צעצועים ועוד. בקולקציה תמצאו תיק גן רובוט כחול ותיק גן קאפקייקס ורוד.

מחיר:  79 ₪, בסניפי הרשת

YOLO
YOLO. שת"פ עם תיקי מודן

 

המתגלגל

קולקציית תיקי גן טרולי, הכוללת תיק מובנה עם שני גלגלים ומיועדת לילדים שהולכים ברגל לגן. התיק עם שני כיסי צד לבקבוק שתייה, קל משקל, בעל ידית טרולי חזקה מאלומיניום ובסיס רחב למניעת נפילות.

מחיר: החל מ-89 ש"ח ברשת קרביץ

קרביץ
להתגלגל בסטייל. קרביץ

 

החייתי

♦תיקי הגן של המותג הבריטי Little Life מצליחים לשלב בהרמוניה נפלאה בין שובבות, דמיון ופונקציונליות. התיקים מעוצבים בהשראת חיות צבעוניות ומגניבות, כמו דינוזאור, דבורה, חיפושית, דג נימו ועוד. תיקי הגב עשויים מבד רחיץ ועמיד, קל לניקוי ואינו מתבלה. לתיק תא ראשי הנפתח עם רוכסן בנפח 6 ליטר, תגית רישום, שם וכתובת, רצועות כתפיים וחזה רכות, ידית נשיאה ושני תאים פנימיים.

מחיר: 99 ₪, במשרדי חברת היי סטנדרט בע"מ 09-7443130 ובעמוד הפייסבוק ליטל לייף – Little Life

ליטל לייף
זו חיפושית על הגב? ליטל לייף

 

♦תיק גב 25 ליטר עם הדפס תלת מימד של חיות מבית Camptown בחלק הקידמי. התיק מכיל תא מרכזי גדול, תא משני ושני תאי צד לבקבוקים.
מחיר: 79 ₪ , באתר "ערוץ הקניות"

שלך
הדפסים חייתיים. ערוץ הקניות

 

♦תיק גן דמוי חיות: תיק גב מרווח עשוי מבד עמיד, קל ונוח לנשיאה לקטנטנים. התיק כולל תא מרכזי גדול הנקשר באמצעות שרוך ומעליו סגירה עם לשון רחבה בצורת ראש התנין באמצעות מגנט תיק-תק. את תיק הספארי ניתן לשאת ביד באמצעות ידית אחיזה או על הגב באמצעות כתפיות מרופדות הניתנות להתאמה. גודל: אורך: 26 ס"מ / רוחב: 30 ס"מ / גובה: 9 ס"מ

מחיר: 79.90 ש"ח, בב'מקופלת' – רחוב האשל 5 מושב ניר צבי 0526643352,  או באתר

מקופלת
תיק שהתחפש לתנין. מקופלת

 

המרופד

מותג התיקים הבלגי הוותיק kipling משיק תיקים מיוחדים וצבעוניים הכוללים רצועות כתף מרופדות מתכווננות ומכילים תא קדמי בעל סגירת רוכסן . בונוס: הקוף המפורסם של קיפלינג מחובר למחזיק מפתחות.

מחיר: 299 ש"ח, באתר, בחנות במתחם שרונה – דוד אלעזר 12 תל אביב, ובמתחם גולף סנטר- פנחס רוזן 57, תל אביב

קיפלינג
נוח, אלסטי ובעל מוניטין. קיפלינג

 

הקשוח

תיקי הגן של המותג האנגלי  "Cuties and pals"  נוחתים בארץ ומציגים תיקי חיות קשיחים בדמויות חיפושית, דבורה, פינגווין, דינוזאור ופיל. התיקים הם קלי משקל (0.8 ק"ג!), עשויים מהחומר פוליקרבונט, המעניק מראה מבריק וגימור של קליפה קשה. החלק הקדמי הקשה שומר על החפצים שבתוך התיק. גודל התיק-  33X 27X16 ותכולתו 13.5 ליטר, כולל תא קטן המיועד לבקבוק ו/או קופסת אוכל. בצידו הקדמי יש שני רוכסנים המקלים על פתיחה וסגירה של התיק ורצועת חזה ללבישה נוחה יותר. מתאים לגילאי שנתיים וצפונה.

מחיר: 149 ₪, במרמלדה מרקט  , לדף הפייסבוק 

Cuties and pals
Cuties and pals

 

הביוקר

איריס אדלר וטלי מילכברג מהמותג nununu משתפות פעולה עם עם מעצבת התיקים אילנית נאוטרה, והן משיקות מיני קולקציה עם שני תיקי גב עם כתפיות עור וקלמר, עשויים גומי מצמיגים ממוחזרים.

מחיר: 864 ₪, להשיג באתר ובשואו רום Nununu, משה סנה 21, תל אביב

nununu
הישמרו נפשותיכם! nununu

 

המקורי: עצבו בעצמכם תיק

לא מצאתם תיק שנפלתם ממנו? נסו לעצב בעצמכם תיק עם הדמות, השם והסגנון שתרצו. איך עושים את זה? בעזרת ClingSwift  – גיליונות קנבס מיוחדים להדפסה ביתית שנצמדים בקלות, ללא דבק כימי ולשימוש רב פעמי.

באתר תמצאו קטלוג עיצובים חינמי וניתן להדפיס על גיליון קלינג סוויפט תמונות מכל מאגר תמונות או הרשת.

מחיר: 89 ש"ח ל-10 גיליונות קנבס נצמדים בגודל A4, באתר   ובסטודיו בתיאום מראש – רחוב הגנים 8 רמת השרון

תיק בעבודה עצמית
תיק בעבודה עצמית. קלינג

 

 

 

>> בואו לראות מה חדש על המדף בעולם הפעוטות והילדים