כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

ויהי אור! מתנות לחג החנוכה לפעוטות ולילדים

חג החנוכה, הלוא הוא חג הסופגניות והמתנות הוא הזדמנות מצוינת להאיר את הבית בצעצועים חדשים. הנה 10 מתנות שוות שיגרמו לכם לבזבז את דמי החנוכה בתבונה
OMY. מוצרים ידידותיים לצביעה

מתנות עד 30 ש"ח ברוח החג

סביבון עם הפעלה מכנית המתאים לפעוטות מגיל שנה (10 ש"ח), חוברות צביעה ומדבקות בנושא חנוכה (15-20 ש"ח), משחק טריוויה מצוירת בנושא חנוכה, "כרטיסיות משחקות" עם פעילות וטוש מחיק (30 ש"ח), ספר "יוצרים בפלסטלינה" הכולל פלסטלינה והנחיות ליצירת דמויות וסמלים המאפיינים את החג (30 ש"ח).

מחירים: 10-30 ש"ח

איפה: ברשת H&O

1. יוצרים בפלסטלינה. 2. טריוויה מצוירת לחנוכה 3. כרטיסיות משחקות 4. סביבון מכאני ברשת ב-H&O

נעליים מאירות

"חג האורות" משתלט גם על נעלי הילדים, וטרנד סוליית האורות כובש גם את כפות רגלי הקטנטנים. איך זה עובד? נעלי הספורט מגיעות עם חיבור לכבל USB ומטעינים אותן לפני השימוש (האורות מחזיקות מעמד למשך 4 שעות). ניתן לשנות את צבעי העור לסגול, אדום, כחול, ירוק ולבן.

מידות: 24-35

מחירים: 179.90-199.90 ש"ח

איפה: ברשת גלי

נעלי ספורט מדליקות. רשת גלי (צילום: יח"צ)

שעונים צבעוניים

לילדים הבוגרים שבחבורה, אפשר לקנות שעונים "של גדולים" של המותג LORUS מבית SEIKO. השעונים עשויים סיליקון עם לוח שעון אנלוגי, עמידים במים ובצבעים ססגוניים.

מחיר: 79 ש"ח

איפה: ברשת רויאלטי ובאתר 

שעונים צבעוניים ברויאלטי

המוסך של דיסני

"גראג' דיסני" – משחק אלקטרוני אינטראקטיבי, הכולל שתי מכוניות לדמויות האהובות של דיסני – למיני ולמיקי. למשחק כפתורים לתנועת המעלית והמחסום. מברשות שטיפת הרכב מסתובבות במעבר המכוניות וכל תנועה מפיקה צלילים. מומלץ מגיל 10-36 חודשים.

מחיר: 149 ש"ח

איפה: בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות

המוסך של דיסני

סדרת מואנה של דיסני

הלהיט החדש של דיסני – מואנה, כובש את עולם המשחקים עם שלל משחקים לבנות ולבנים. בין קולקציות המשחקים והאביזרים שמציעה "דיאמנט צעצועים" תמצאו צמידים צבעוניים בעיצוב אישי, גאדג'ט חדש לשזירת חרוזים לשיער, ערכה לעיצוב דיסקיות צבעוניות עם דמויות הסרט החדש, ערכות של תיקים בסטייל לצביעה בגדלים שונים ואלבום מדבקות אישי עם יותר מ 50 מדבקות צבעוניות של מואנה.

מחירים: 44.90 – 69.90 ש"ח

איפה: ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

סדרת מואנה של דיסני

שעת צביעה

המותג OMY כולל ליין של מוצרים לצביעה וכחלק מהאג'נדה הסביבתית שלו, החומרים הם ידידותיים לסביבה (נייר, דיו וכותנה). בין המוצרים ניתן למצוא פוסטרים בגדלים שונים (מקטן ועד ענק), פלייסטמנטים לשולחן, משחקים לנסיעה, כלים חד פעמיים ועוד.

מחירים: 69-149 ש"ח

איפה: בסטורי פלוס, שנקין 64, ת"א  ובאתר

אמבט אורביז

הכדורים הקטנטנים והצבעוניים שהטריפו את עולם הילדים נכנסים אל תוך אמבט ספא ביתי מפנק. הבנות, בגילאי 3 ומעלה יכניסו את כפות ידיהן וכפות רגליהן לתוך אמבט כדורי אורביז ויהנו מחוויית פדיקור ביתית.

מחיר: 299.90 ש"ח

איפה: בחנויות וברשתות הצעצועים והתינוקות המובחרות

אמבט אורביז. סקאל טויס

מאסטר שף לקטנטנים

מטבח מעוצב לילדים מעץ מלא ומחומר MDF, הכולל מגוון כלי מטבח של HAPPY TOY. המטבח המקסים מגיע במידות מידות X30X10060 ס"מ וניתן להרכבה עצמית פשוטה ומהירה.

מחיר: 369 ש"ח (במקום 699 ש"ח) + משלוח חינם עד הבית

איפה: באתר וואלה!שופס

מטבח מעוצב מעץ

 

ערכת כלי העבודה שלי

ערכת צעצועי עץ המגיעה בתוך מזוודה קטנה וכוללת מגוון כלי עבודה לבנאים הקטנים. הערכה כוללת מזוודה לאחסון ונשיאה, עשוי מעץ ובתוכה כלי עבודה לילדים – מברג מעץ, מפתח ברגים מעץ, אומים מעץ וכלי עבודה מעץ נוספיםץ

מחיר: 65 ש"ח

איפה: ברשת עצמל'ה ברחבי הארץ

ערכת הבנאי הצעיר. עצמ'לה

 

מגפורמס – משחק הרכבה

ערכת מיני טנק ממונע של משחק ההרכבה המגנטי הפופולארי בעולם הילדים. לערכה מצורף ספרון הדרכה לבניית הדגם.  בנוסף, לאחר הרכבת הטנק ניתן להסיע אותו בעזרת סוללות ושלט.

מתאים לילדים מגיל 3 פלוס.

מחיר: 350 ש"ח ערכת מיני טנק

איפה: ברשתות וחנויות הצעצועים המובחרות

מגפרומרס