כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

שופינג און-ליין: אתרי קניות שווים לילדים

מותג בגדי התינוקות שכבש את ילדי הוליווד, פריטי עיצוב וטקסטיל לחדרי תינוקות וים של מוצרים לקטנטנים שאפשר להזמין בקליק אחד. הנה ארבעה אתרים שכדאי להכיר. משהו קטן וטוב

 העולם הוירטואלי מקפל בתוכו צונאמי של מידע, תמונות, מחירים וכמעט בלי לשים לב, הוא שולט ביד רמה בחיינו ומאפשר לקרוא, להחכים, לשטוף את העיניים וכמעט לגעת במוצרים שונים, המרוחקים אלפי ק"מ ממיקום המחשב. רוב המוצרים הופכים להיות נגישים וזמינים יותר, במרחק של קליק אחד בלבד מאיתנו. אחד התחומים הבולטים הרושם עלייה חדה ברכישה אינטרנטית הוא תחום מוצרי התינוקות והילדים. בעוד שקריטריון האיכות מהווה שיקול מנחה והצורך במדידה הוא לא בנמצא, האתרים הייעודיים משמשים כקרקע נוחה לזריעת השקלים.

הנה ארבעה אתרי תינוקות וילדים שכדאי להכיר:

האתר:   CutiePie.co.il

מי אני: מאחורי האתר עומדת המעצבת ענת בר-לב האחראית על עיצוב ויצירת פריטי השיער של המותג קיוטי פאי בעבודת יד. בנוסף מהווה בר- לב כבעלת הזיכיון (היחידי בעולם עד כה!) של מותג בגדי הילדים ההוט-קוטור האוסטרלי Tutu De Monde המוצע גם הוא באתר תחת קטגוריה נפרדת.

משמעות השם והסיבה לבחירתו:  קיוטי פאי הוא שם חיבתה של המעצבת ענת בר לב לביתה אמה.

אפשר למצוא באתר: האתר נחלק לשני מותגים עיקריים: המותג הראשון הוא לאביזרי שיער בעבודת יד לתינוקות החל מגיל 0, דרך נערות מתבגרות ועד נשים בהזמנה אישית. בין היתר ניתן למצוא קשתות פרחים בעבודת יד העשויות פרחי משי ונייר, סיכות שיער נסיכותיות, גומיות יפות, אביזרי ניו בורן וסרטים בדוגמאות שונות.

המותג השני הוא המותג החדש בארץ Tutu De Monde, המלביש את ילדותיהן של הכוכבות הגדולות ביותר בהוליווד, בניהן ביונסה, קים קרדשיאן, ניקול ריצ'י, ג'סיקה אלבה, שרה ג'סיקה פרקר ועוד. בין הפריטים התפורים, שזורים וצבועים בעבודת יד, ניתן למצוא שמלות, חצאיות, חולצות, גופיות, שכמיות, ז'קטים, חולצות טי שירט ועוד, המתאימים הן לאירועים, חתונות, ימי הולדת ואף ליומיום.

מוצר אחד שווה: בקיוטי פאי: זרי פרחי המשי, Tutu De Monde: שכמייה עשויה מטול עדין ומקושטת בעבודת יד בפאייטים עדינים ובדיסקיות מטאליות נוצצות.

לפתוח ארנקים: קיוטי פאי: 28- 235 שקלים, טוטו דה מונד: 205-875 שקלים

החזון: החזון לגבי קיוטי פאי הוא להמשיך לפתח את המותג לכיוונים נוספים וקהלי יעד נוספים, כאשר השאיפה היא להתפתח גם לשוק הבינלאומי ולייצוא. לגבי Tutu De Monde החזון הוא להביא את ההכרה והערכה הרבה לה זוכה המותג בעולם גם לישראל ולהפכו לשם נרדף לביגוד איכותי לילדות.

CutiePie
CutiePie: סט סיכות לשיער של המעצבת ענת בר לב למותג 110 ש"ח. צילום: הדס פרץ

 

Tutu De Monde
שמלה ואקססוריז בעבודת יד של המותג האוסטרלי Tutu De Monde, צילום: יח"צ

האתר:  mekupelet.co.il

מי אני? אורלי בלגה בת 48 אמא לשלושה ילדים, נשואה 21 שנים. גרה במושב ניר צבי ושם גם מוכרת צעצועים ייחודיים ומיוחדים לילדים, עורכת סדנאות יצירה ועוד.

משמעות השם והסיבה לבחירתו: קודם כל אהבתה הרבה של היזמית לחטיף השוקולד מקופלת. הרעיון של העסק התחיל ממחשבה על מיקום דוכני בוטיק בתוך קניונים ומאוד הסתדר עם השם "מקופלת" מכיוון שהעסק הוא מתקפל.

אפשר למצוא באתר: מגוון רחב של משחקים ייחודים ומיוחדים לילדים ולכל המשפחה, ערכות יצירה מהנות ומלמדות, משחקי הרכבה מאתגרים ופרטי אספנות לגדולים שבנינו שנשמת ילד בתוכם.

מוצר אחד שווה: באתר ניתן למצוא את "קונים ביחד" יישום שאורלי בלגה פיתחה במיוחד: הורה נכנס לאתר ופותח קופת יום הולדת עם שם חוגג/ת היום הולדת וסכום שיגבה מכל הורה. אותו הורה מפרסם בוואסטפ המשותף, שיש לכל הורי הכיתה, או לחלופין במייל שהקופה נפתחה ואפשר להתחיל. כל ההורים נכנסים גם הם לאתר ומשלמים דרך כרטיס אשראי את הסכום שסוכם מראש, שלושה ימים לפני החגיגה ההורה נכנס לבדוק כמה כסף נאגר בקופה ואז בוחר או במתנה אחת גדולה ופרקטית או לחלופין בכמה מתנות קטנות יותר אך מושקעות ושימושיות. ניתן גם לשלוח את המתנה לבית ההורה או אפילו הישר אל החגיגה.

לפתוח ארנקים: 30 שקלים עד 600 שקלים

החזון:  לפתוח מקום אשר נותן מענה לכל המשפחה ושיהיו בו דברים איכותיים לילדים, מקום שהוא מעבר למכירתי בלבד. כאשר אנשים מגיעים לקנות מוצרים הם מקבלים ייעוץ והדרכה, יחס אישי לכל לקוחה והתאמת המוצר לגילו וצרכיו. המטרה היא ללקט את הדברים הטובים, המקוריים, הייחודיים והמיוחדים ביותר ולהנגיש אותם במקום אחד.

 וואשי טייפ,
ספר יצירה וואשי טייפ, 109 שקלים. מקופלת (צילום: יח"צ)

 

 

האתר:  laura-swisra.com

מי אני: לורה קוריאט בת 49, אמא לשני ילדים ונשואה מזה 25 שנים היא האישה שעומדת מאחורי חברת "לורה סוויסרה" אשר כבשה את המקום הראשון בכל הקשור לטקסטיל לתינוקות. כיום החברה אחראית על ייצור של כ- 50%-60% משוק מוצרי הטקסטיל לתינוקות.

משמעות השם והסיבה לבחירתו: אביה של לורה סוויסרה עלה בשנות ה-70 לארץ וקנה חברה שוויצרית שנקראה "סוויס" את השם הוא השאיר כמו שהוא והוסף לו את שמה של בתו לורה.

אפשר למצוא באתר: כל מוצרי הטקסטיל לתינוקות החל מחיתולי טטרא, סינרי הנקה, וילונות ועד מצעים לעריסות. בנוסף ניתן למצוא גם מצעים למיטות מעבר ומיטות יחיד.

מוצר אחד שווה: לורה השיקה לאחרונה ולרגל חג הפסח שמיכת פיקניק מפנקת עם דמויות דיסני האהובות.

טווח מחירים: 15-700 שקלים

החזון: להמשיך ולייצר מוצרי טקסטיל איכותיים עם עיצובים מקוריים וכייפים במחירים נגישים.

לורה סוויסרה
שמיכת פיקניק של דיסני, 299 שקלים. לורה סוויסרה (צילום: יח"צ)

 האתר:  nununuworld.com 

מי אני: המותג הוא ישראלי למהדרין ושייך לשתי חברות טובות, טלי מילכברג ואיריס אדלר, שמאסו בקריירות קודמות (סטייליסטית ופרסומאית) והחליטו להקים מותג ילדים שכולו גווני שחור ואפור, גולגלות, כוכבים, דפוסים גיאומטריים, כיתובים חתרניים (NO!, Control Freak ועוד) ושאר מוטיבים רוקיסטיים כמו בדים מהוהים, קרעים ושפשופים במראה אורבאני רוקנרולי.

משמעות השם והסיבה לבחירתו: המותג נולד בישראל כ- blacksheep (כבשה שחורה), אך עם הכניסה לשוק האמריקאי התברר כי קיימת כבר חברת אופנה עם השם. את השם nununu הציע למילכברג ואדלר חבר, והשתיים אימצו אותו מיד. את משמעות השם מבין כל ילד שאמא שלו אמרה לו אי פעם: "נו נו נו".

אפשר למצוא באתר: החל מבגדי גוף, דרך שמלות, חצאיות, מכנסיים, בגדי ים ועד כובעים, גרביים ומגבות. הדגמים עשויים מטריקו איכותי, בגזרות נוחות ובסיסיות ובסגנון אדג'י מונוכרומטי.

מוצר אחד שווה: פריט אחד שווה במיוחד שעלה לאתר באחרונה במהדורה מוגבלת ומיוחדת: אוברול בייקר שחור במהדורה זהה לילדים ולאמהות.

טווח מחירים: 85-833 שקלים

החזון: במהלך 7 השנים לקיומו, המותג שהתחיל כחתרני לילדי פאשניסטות תל אביביות הפך למותג חובה בארונות של מיטב הסלבס ההוליוודיים, ביניהם ילדי ביונסה, אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, בן אפלק, גוון סטפאני, הילארי דף, סלין דיון ועד ישראליות כמו רותם סלע ואפרת גוש. נכון לשלב זה אין בכוונת המותג להתרחב לתחום המבוגרים.

nununu
יא בייבי, רוקנ'רול סטייל. נונונו. צילום: יניב אדר