כל מה שמעניין הורים אצלכם במייל! הטבות, מבצעים, פרסים, כתבות ועוד המון דברים טובים | רשמו אותי עכשיו

הכי מקורית או הכי פופולרית? כך תבחרו תחפושת לילדים

הורים רבים עומדים בפני דילמה – האם לקנות תחפושות לפורים בחו"ל, בחנות תחפושות בארץ או אפילו להכין לבד? המדריך לתחפושות: צעד אחרי צעד וגם – מה עושים כשהילד מסרב להתחפש?

כבר מספר שנים תחפושות פורים לילדים הן הרבה מעבר לשוטרת, רופא, אינדיאני או נסיכה. היום גם לתחפושות של הקטנים ביותר יש אג'נדה ולכן חשוב מאד להיות עם יד על הדופק כאשר מתכוננים לחג הצבעוני והשמח הזה.___ץ___ש-_צ_ץ_פ_¿---_____ש_ש_ף_¿_ע_ש_¿_£

 

___ץ___ש-_צ_ץ_פ_¿---___£_ף

ישנם הורים שמתחילים לתכנן את התחפושות כבר בתחילת דצמבר, מיד אחרי שמסתיים ברשת כל הטירוף של ליל כל הקדושים וניתן להשיג תחפושות מצוינות ומקוריות במחיר מוזל. בהחלט רעיון אדיר, אבל הם מסתכנים בכך שעד שהתחפושות יגיעו לישראל, הילדים כבר יחליטו על תחפושת חדשה.

אז מה מחכה לנו בחנויות התחפושות לקראת פורים 2016? יצאנו לבדוק.

אחד האתרים המובילים בתחום, "שושי זוהר" מציע לכם קטלוג מגוון הכולל גם את ההצעות הקלאסיות (אביר, כבאי, שלגיה ומעודדת) וגם את המלאי העדכני – אלזה ואנה שממשיכות להיות פופולריות מאד כמו בשנה שעברה, תחפושות של זומבי המפחידים, לוחמי נינג'ה קשוחים, מתאבקים וגיבורי על כמו ספיידרמן, סופרמן ובאטמן. דרך אגב, לא חייבים להיות בן כדי להתחפש לספיידרמן, שושי זוהר מציעה גם תחפושת עם חצאית בצבעים המסורתיים של איש העכביש. וכמובן, אם תרצו, תמיד תוכלו להתחפש לכוכבי הפסטיגל.

גם "ברוריה" – חנות התחפושות המפורסמת בדיזנגוף סנטר מציעה לכם מגוון תחפושות איכותיות לקטנים ולמבוגרים. ולא רק תחפושות אלא גם פאות, אביזרים ופרטי לבוש שונים שישדרגו כל הופעה בין אם מדובר בשבוע תחפושות בכיתה, כשכל אחד בוחר להתחפש לחיה או לבוא בכובע או משקפיים מצחיקים לבין ההורים שהולכים לבלות במסיבה.

_נ___ס_ר_ש_ש_¬-______

תחפושות לפורים נמכרות גם בחנויות צעצועים שונות קרוב לביתכם או רשתות כמו "טויס-אר-אס" או "כפר השעשועים", שם ניתן להשיג תחפושות ואביזרים בטווח מחירים בין 20 ל-200 ש"ח. כמו כן, אל תשכחו להוסיף צבעי פנים או נצנצים להשלמת הלוק של התחפושת.

תחפושות פורים – עשה זאת בעצמך

אבל מה עושים אם הילד רוצה להתחפש למשהו שלא קיים בחנויות? או שחשבתם על תחפושת משותפת? תהיו יצירתיים ובעזרת בדים, תכשיטים, פאות ישנות ואפילו צמר גפן או צעצועים אפשר להרכיב תחפושת מקורית ומעניינת. להלן כמה דוגמאות:

אמבטיית קצף: מנפחים גלגל הצלה ישן ולובשים אותו סביב המותניים. מנפחים בלונים לבנים ומדביקים אותם לגלגל מכל הצדדים – כמו בתמונה. אפשר להוסיף גם מגבת קטנה וכובע רחצה.

טורנדו: חישוק פלסטיק, טי-שרט ומכנסיים בצבע שחור, כפפות שחורות או אפורות, 2 מטר טול בצבע שחור, מספריים, סיכות ודבק. מדביקים טול לחישוק, מלבישים אותו על הכתפיים וממשיכים לעטוף סביב.

חתול או עכבר: בגדים בצבע אחיד (שחור או לבן) זנב תואם שאפשר לקנות בכל חנות לאביזרי מלאכה, אוזניים מלבד בצבע תואם מודבקים לכובע או קשת לשיער, צבע פנים שחור בשביל האף והשפם.

שטן קטן (להורים ביקורתיים): טי-שרט אדומה, טייץ או מכנסיים אדומים, קילשון, זנב וקרניים (קונים בחנות תחפושות או מכינים לבד מלבד ופלסטיק.

רוח רפאים: כובע גרב, מסכת משקפיים, סדין לבן עם חורים לעיניים וידיים.

___ץ___ש-_צ_ץ_פ_¿---_נ_£___פ

מה עושים כשהילד מסרב להתחפש?

לפעמים ילדים קטנים ותינוקות מפחדים מהתחפושת ולא מוכנים לשתף פעולה. כהורים, עליכם להחליט – האם באמת תרצו שהילד יהיה מחופש בכל מחיר או שאולי כדאי לוותר. אבל לפני כן כדאי לנסות להסביר לו או להראות לו שבסה"כ מדובר בתהליך כיפי. תדאגו שהתחפושת הראשונה תהיה מורכבת מפריטי לבוש רגילים, למשל התחפושת של בוב הבנאי – אוברול ג'ינס וחולצה מכופתרת משובצת. על הבגדים הרגילים מוסיפים אביזרים – חגורת כלים וקסדה. בכלל, קסדה, כובע או מסכה זה סיפור נפרד – לא כל ילד יסכים מרצונו ללכת עם כובע על הראש או עם המסכה על הפנים (שמגבילה את שדה הראיה ויכולה פשוט להפחיד). במקרה כזה פשוט לכו עם רצונותיו, ותרו על המסכה/כובע אבל אל תהססו להציע לו אותה שוב מהלך החגיגה.